شركت 140 عروس و داماد در جشن عروسی «دعوت»

شركت 140 عروس و داماد در جشن عروسی «دعوت»


مجتبی كشاورز تهیه‌كننده ویژه‌برنامه رمضانی «دعوت» شبكه یك سیما با اشاره به معرفی زوج‌های واجد شرایط كمك هزینه جهیزیه و حضور در جشن عروسی این برنامه گفت: علاوه‌بر زوج‌های مهمان در این برنامه، از 70زوج دیگر نیز برای شركت در جشن عروسی دعوت به عمل آمد كه این مراسم عروسی دسته‌جمعی و باشكوه، پنجشنبه‌شب به‌صورت مستقیم از شبكه یك سیما نیز پخش شد.
به گزارش جام‌جم، كشاورز درباره فرآیند كمك هزینه جهیزیه به این زوج‌ها تصریح كرد: مدارك و اطلاعات هر یك از زوج‌ها تكمیل و در اختیار بنیاد كرامت آستان قدس رضوی قرار گرفته است و پس از طی مراحل قانونی، از طریق دفاتر استانی این بنیاد به زوج‌های واجد شرایط تقدیم خواهد شد. برنامه دعوت فقط معرف این زوج‌ها است و در فرآیند بعدی دخالت ندارد.
این تهیه‌كننده ادامه داد: همان‌طور كه بارها در بخش‌های مختلف این برنامه اعلام شد هدف این برنامه ترویج فرهنگ ازدواج آسان و محبت بین زوجین بوده و برنامه دعوت برای برگزاری مراسم عروسی جمعی، هیچگونه كمك نقدی جمع‌آوری نكرده است.
كشاورز در پایان یادآور شد: مراسم مشترك عروسی 140 زوج با همكاری شبكه یك سیما، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و بنیاد كرامت رضوی برگزار شده است. وی از همدلی مهمانان و مردم برای به تصویر كشیدن گوشه‌هایی از خوشبختی و محبت در زندگی مشترك تشكر كرد.