امید به ارتقای رادیو قرآن

شاه‌آبادی در آیین تكریم و معارفه مدیر شبكه رادیویی قرآن

امید به ارتقای رادیو قرآن

معاون صدای رسانه ملی گفت: كار بزرگی بر دوش اصحاب رادیو قرآن است، رادیو قرآن همان كاری را انجام می‌دهد كه بزرگان دین انجام دادند.
به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، در آیین تكریم و معارفه مدیر شبكه رادیویی قرآن كه با حضور مدیران شبكه‌های رادیویی، مشاور اجرایی معاونت صدا، مدیر روابط عمومی معاونت صدا، جمعی از مدیران ستادی، مدیران گروه‌های برنامه‌سازی و همكاران رادیو قرآن در سالن جلسات معاونت صدا برگزار شد، حمید شاه‌آبادی معاون صدای رسانه ملی گفت: در آستانه تغییر مدیریتی در شبكه‌ای كه انصافا با نگاه بالا و بسیار دور‌اندیشانه تاسیس شده، هستیم. این افتخار خیلی بزرگی برای معاونت صداست كه رادیو قرآن جزو اولین شبكه‌های تاسیس شده در رادیو با عنایت حضرت آقاست.
شاه‌آبادی تصریح كرد: نزدیك به دو دهه به همت مدیران و همكاران ارزشمند، رادیو قرآن كوله‌باری از افتخارات را با خودش دارد.
وی ادامه داد: توسعه فرهنگ قرآنی زماني اتفاق می‌افتد كه مردم با قرآن انس پیدا كنند و در این میان، رادیو بیشتر از هر رسانه دیگری همدم و مونس مردم است. برنامه‌سازان این شبكه رادیویی بایستی تمام آن چیزی كه در جای‌جای قرآن كریم نهفته است را با استفاده از ظرفیت‌های هنری انتقال دهند كه این تبدیل ظرفیت مهارت می‌خواهد.
معاون صدای رسانه ملی با بیان این‌كه علما، اندیشمندان، فقها و همه بزرگان دین تلاش كردند كه قرآن را در زندگی مردم بیاورند، تصریح كرد: امروز پرچمی را كه علمای دین برافراشتند در رادیو قرآن تداوم می‌یابد و آنچه را بزرگان دین انجام می‌دهند در این رادیو گسترش پیدا می‌كند. لذا كار بزرگی بر دوش اصحاب رادیو قرآن است. اثر‌بخشی مضاعف در این زمینه، تلاش جدی‌تر و استفاده از روش‌های متنوع است. چنانچه بخواهیم اهدافمان را مرور كنیم باید بدانیم كاری كه انجام می‌دهیم كار بزرگی است، كاری كه یك عالم دینی انجام می‌دهد و همه زندگی خود را وقف اعتلای نام قرآن می‌كند.
وی تاكید كرد: برنامه‌سازان رادیو قرآن با كسب دانش و اطلاعات و روش‌های هنرمندانه، آنچه را در این كتاب آسمانی وجود دارد در قلب و بطن مردم به وجود بیاورند.
شاه‌آبادی با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته از رادیو قرآن گفت: حمایت‌هایی كه از رادیو قرآن انجام گرفته، خوب بوده و كارهای بزرگی در همین مدت كه آقای ابوالقاسمی در رادیو قرآن بوده صورت گرفته است.
دكتر مجتبی ایزدی كه با حكم حمید شاه‌آبادی، معاونت صدای رسانه ملی به سمت مدیریت رادیو قرآن منصوب شده نیز تصریح كرد: فرصت خدمت به قرآن كریم، فرصتی ارزشمند است. كار برای نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمت در سازمان صدا و سیما از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی ادامه داد: جا دارد از همه كسانی كه در این شبكه خدمت كرده‌اند، یادی بكنیم.