تفریحات و سرگرمی  در جمع تهرانی‌ها

تفریحات و سرگرمی در جمع تهرانی‌ها


مسابقه «021» برنامه عصرانه رادیو تهران است كه در قالب مسابقه و با حضور شركت‌كنندگان مردمی برگزار می‌شود.
 عبدالحسین قلعه‌قوند، مدیر گروه تفریحات و سرگرمی رادیو تهران با اشاره به رویكرد برنامه‌های این گروه گفت: برنامه‌های گروه تفریحات به دلیل اوضاع سخت اقتصادی در سال‌های اخیر به‌ویژه در سال پیش رو، عمدتا امیدبخشی همراه با تفریح و نشاط بوده و خواهد بود. به همین دلیل تلاش می‌شود تا برنامه‌های مفرح و شادی آفرین حفظ و برنامه‌های دیگری با همین هدف طراحی و تولید شود.
وی در پاسخ به این كه چه طرح‌ها و برنامه‌های جدیدی برای تابستان تدارك دیده شده است، می‌افزاید: از مجموع طرح‌های گروه تفریحات می‌توان به طرح یك مسابقه بزرگ و ویژه برای فصل تابستان اشاره كرد كه در دست بررسی است. در این مسابقه پیش‌بینی شده برنامه محیطی داشته باشیم؛ بر اساس طرحی كه ارائه شده مسابقه هفته‌ای یك بار به صورت میدانی در یكی از اماكن فرهنگی، تفریحی تهران برگزار می‌شود. همچنین طرح یك برنامه طنز سیاسی جذاب ارائه شده كه تولید این برنامه هم در روزهای آینده انجام خواهد شد.
 مدیر گروه تفریحات و سرگرمی تهران یادآوری كرد: با توجه به شعار سال، كه سال رونق تولید است، طرحی در ساختار مستند با عنوان معرفی دستاوردهای استان تهران ارائه شده كه در حال بررسی است.