پیام تبریك متفاوت رئیس رسانه‌ملی به پزشكان

پیام تبریك متفاوت رئیس رسانه‌ملی به پزشكان


 به گزارش روابط‌عمومی رسانه‌ملی، دكتر علی‌عسكری در گفت‌وگوی زنده با ویژه‌برنامه روز پزشك «دستان پرمهر» شبكه رادیویی سلامت، تصریح كرد: از همه پزشكانی كه به مردم خدمت‌رسانی و به‌خصوص در ایام كرونا، خود را وقف سلامت مردم می‌كنند، قدردانی و تشكر می‌كنم.
وی افزود: باید به‌طور ویژه از پزشكانی كه در دوران شیوع كرونا، فداكارانه برای درمان ایستادند و در راه شفابخشی به مردم خودشان آسیب دیدند، تشكر خاص داشته‌باشم. رئیس رسانه‌ملی با تجلیل از پزشكانی كه در ایام كرونا به‌دلیل ابتلا به این بیماری جان‌باختند، گفت: برخی از پزشكان در این شرایط آسیب دیدند، خودشان بیمار شدند و برخی هم به شهادت رسیدند كه در این روز پزشك، باید از این پزشكان كه به شهادت رسیدند، تجلیل كنیم و خانواده‌هایشان را گرامی‌بداریم.
دكتر علی‌عسكری گفت: این پزشكان كه چنین بی‌ادعا و فداكارانه به میدان رفتند، الهام‌بخش همه پزشكان و بخش درمانی ما خواهند بود. كاركنان بخش درمانی ما در طول تاریخ به این قهرمانان مباهات خواهند كرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از وزیر بهداشت، معاونانش و همچنین روسای مراكز علوم پزشكی تهران و استان‌ها به‌خاطر تلاش فداكارانه‌شان در این ایام قدردانی كرد.
رئیس رسانه‌ملی با قدردانی از كل خانواده رادیو و شبكه‌های مختلف صدا كه بنا به ماهیت هر شبكه، به سبك‌های گوناگون به جنگ كرونا رفتند، گفت: فرصت را غنیمت می‌دانم که از رئیس و دست‌اندركاران رادیوسلامت كه تلاش مضاعفی برای آموزش همگانی و اطلاع‌رسانی در ایام كرونا و ارائه سبك جدید زندگی دارند، تشكر و قدردانی كنم. دكتر علی‌عسكری افزود: امیدوارم رادیوسلامت به‌طور ویژه برای نقاطی كه كمتر به مواهب بهداشتی دسترسی دارند، مفید واقع شود؛ زیرا رادیوی مهم و ویژه‌ای است كه می‌تواند بیش از همه برای آنها كه سطح دسترسی كمتری به امكانات مختلف دارند، آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی كند.