توئیت فوتبالی

توئیت فوتبالی

 بن چیلول: انتقال بن چیلول، مدافع انگلیسی تیم لسترسیتی به چلسی قطعی شده است. به گزارش سایت گل، چلسی بابت چیلول 50 میلیون پوند خواهد پرداخت. چیلول در فصلی كه گذشت 33 بار برای لستر به میدان رفت و 3 گل زد و 4 پاس گل داد.
 رگیلون: سرخیو رگیلون كه در ابتدای این فصل به عنوان بازیكن قرضی از رئال به سویا رفت، عملكرد فوق‌العاده‌ای در دفاع چپ این تیم داشت و به قهرمانی در لیگ اروپا هم رسید. همین مساله باعث شده تا رقم این بازیكن اسپانیایی به 25 میلیون برسد. گفته می‌شود زیدان علاقه‌مند به فروش این بازیكن است.
 آلگری: با باخت اینتر در فینال لیگ اروپا مقابل سویا، ادامه كار آنتونیه كونته در اینتر سخت شده است. در همین زمینه، گمانه‌زنی در مورد جانشینی او مطرح شده است. به گزارش توتو‌ اسپرت، آلگری كه سابقه حضور روی نیمكت یووه را دارد یكی از گزینه‌های اصلی مدیران نراتزوری به حساب می‌آید.
 مارتینز: نگه داشتن لئوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر به معضلی برای مدیران این تیم تبدیل شده است. در حالی كه گفته می‌شد بارسلونا به‌دنبال این مهاجم جوان است، نشریه انگلیسی سان در تازه‌ترین خبر اعلام كرد كه منچسترسیتی هم قصد دارد برای تقویت خط حمله خود، این بازیكن را جذب كند.