«آدم‌های خوب شهر» امید می‌بخشند

«آدم‌های خوب شهر» امید می‌بخشند


  برنامه «آد‌م‌های خوب شهر» ویژه‌برنامه افطار شبکه دو سیماست و برای چهارمین‌سال متوالی در ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود و سعی دارد با دیگر برنامه‌هایی که در این حال‌وهوا روی آنتن می‌روند، متفاوت باشد. به‌‌رغم ویژه‌برنامه‌های افطار سیما که برداشتی از برنامه «ماه‌عسل» هستند، همگی تلاش دارند با داستان‌های اغلب غم‌انگیز و دردآور همراهی مخاطب را داشته باشند. آدم‌های خوب شهر بر آن است که با دعوت از مهمانانی از جنس امید، حال خوب را به مخاطب در لحظه افطار تزریق کند.
آدم‌های خوب شهر، قصه آدم‌هایی است که مهربانی، خوبی، نیکی و کار خیر را بلدند. آدم‌های ساده‌ای که اطراف ما فراوانند اما کمتر دیده می‌شوند.
در آدم‌های خوب شهر قصه خوبی آدم‌ها از نشاندن لبخندی ساده بر لب‌های یک کودک تا داستان خیّرین بزرگی که باری از دوش نیازمندان مناطق محروم کشور برداشته‌اند، روایت می‌شود. در روزگاری که جامعه با بیماری کرونا و شرایط سخت اقتصادی درگیر است، تلاش‌شده با دعوت از مهمانانی از دل مردم و از جنس مردم نظیر سرباز ساده‌ای که همه حقوقش را صرف محرومان کرده تا معلمی که خودرویش را کلاس درس کرده است، حال خوب را در لحظه افطار درون خانواده‌ها ببرد.
این برنامه اعلام‌کرده با همراهی مخاطب از مهمانان پیشنهادی آنان در برنامه استفاده کرده و قصه آنها را روایت می‌کند. این‌که مردم قصه سوژه‌هایی را خودشان معرفی کرده‌اند در برنامه می‌بینند، باعث ارتباط صمیمانه‌ترشان با برنامه
می‌شود.
آدم‌های خوب شهر روایت ساده‌ای از همین مردم است؛ مردمی که خوبند و خوبی را خوب بلدند. مردمی که بی‌بهانه می‌بخشند و در دستگیری از نیازمندان همیشه و همواره پیشقدم بوده‌اند.