دختر بوکسور، مرد متجاوز را ناک‌اوت کرد

دختر بوکسور، مرد متجاوز را ناک‌اوت کرد


ضربه‌های مشت دختر بوکسور، مرد متجاوز را در اجرای نقشه‌اش ناکام گذاشت.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، 10 روز قبل مردی به پلیس 110 تهران اطلاع داد دختر جوانی از داخل خودروی پرایدی در حوالی بزرگراه لشکری تهران به بیرون پرت شده و راننده هم به‌سرعت فرار کرده است. در تحقیقات مشخص شد دختر 23ساله بی‌هوش افتاده و بند کیفش پاره شده و محتویات کیف سرقت شده است.
پرونده‌ای نزد بازپرس دادسرای ناحیه 34 تهران تشکیل شد و تحقیقات پلیس تهران برای دستگیری راننده فراری ادامه پیدا کرد تا این‌که یک هفته بعد او در بیمارستان به‌هوش آمد و با اطلاعاتی که به ماموران داد خانواده‌اش شناسایی شدند. خانواده این دختر درباره ناپدید شدن دخترشان، شکایتی را در کلانتری محله‌شان مطرح کرده بودند.  دو روز پیش شاکی به پلیس آگاهی رفت و در جریان تحقیقات گفت: در شرکت خصوصی کار می‌کنم. آن شب بعد از پایان کارم به زیرگذر میدان آزادی رفتم. پرایدی با دو سرنشین زن توقف کرد و من در صندلی جلو نشستم. دو مسافر بعد از طی مسافتی پیاده شدند. بعد از آن راننده به سمت بزرگراه لشکری تغییر مسیر داد. با او درگیر شده و خواستم توقف کند که با تهدید چاقو کیفم را گرفت. او قصد تجاوز به من را داشت که به دلیل این‌که بوکسور هستم، با ضربه مشت به سرش کوبیدم. راننده که در اجرای نقشه‌اش ناکام مانده بود مرا از خودروی در حال حرکت به بیرون پرت کرد.
 با دستور قضایی قرار شد که دوربین‌های مداربسته مسیر حرکت آدم‌ربای سارق مورد بازبینی قرار بگیرد تا ردی از متهم فراری به دست آید. پلیس احتمال می‌دهد با توجه به نحوه سرقت مقرون به آزار راننده، او مرتکب جرایم مشابه نیز شده باشد.