بسته پیشنهادی برای حل مشکلات

این قسمت را مسؤولان کشوری بخوانند

بسته پیشنهادی برای حل مشکلات

کشور ما مثل تمام دنیا با مشکلاتی رو به روست که زندگی را برای مردم سخت کرده. مثل تمام دنیا هم کارشناسانی نشسته‌اند در اتاق‌های کولردار و ضمن فکر کردن به راه حل این مشکلات، برنامه‌ریزی می‌کنند که چه‌طور در کمترین زمان و بیشترین بازدهی می‌توانیم روند همه چیز را بهبود ببخشیم؟ اما به نظر ما بهتر است که کار تحلیلگری و ارائه راه‌حل را به مردمی بسپرند که به طور روزمره با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند و هر روز در تاکسی‌ها با هم درباره انواع راه حل‌های موجود بحث می‌کنند. در ادامه چند راه حل بیرون آمده از این مجامع مردمی را برای مسؤولان محترم ذکر کرده‌ایم.
مشکل:  قطعی مکرر برق در طول روز
راه حل: دولت باید برق را هم مانند بنزین سهمیه بندی کند و کارت هوشمند برق را برای هر فرد صادر کند. کارت هوشمند برق نباید برای خانواده صادر شود. شاید در خانواده‌ای فرزندان خواستار روشن‌کردن کولر باشند و پدر مخالف این ماجرا. چرا باید سهمیه برق پدر صرف کاری که دوست ندارد بشود؟ هر فرد باید به‌طور مجزا سهمیه و کارت هوشمند برق داشته باشد.

مشکل:  آلودگی هوا
راه حل:‌ شما می‌گویید خودروها عامل اصلی آلودگی هوا نیستند. ولی ما به عینه می‌بینیم وقت‌هایی که خودرو در خیابان کمتر است، آلودگی هم کمتر است. از طرفی همه می‌دانیم که درخت‌ها عاملان اصلی تولید اکسیژن و تصفیه هوا هستند.
در نتیجه، باید شرکت‌های خودروسازی را مجبور کرد که به جای صندوق عقب، یک باغچه عقب برای هر خودرو بسازند و هر خودرو در محفظه به دردنخور صندوق عقبش یک نهال را با خود به این طرف و آن طرف ببرد و دی‌اکسیدکربنی که از اگزوزش تولید شده، همان‌جا تبدیل به اکسیژن شود.

مشکل: مشکلات اقتصادی
راه حل: همان‌طور که مستحضر هستید
خلیج‌فارس و تنگه هرمز محل عبور شناورهای مهم دنیاست. یک راه حل می‌خواهیم پیشنهاد بدهیم که نمونه آزمایش شده و موفقش را در گذرگاه‌های بین راهی مختلف کشور داشته‌ایم. شما باید کاری کنید که شناورها هنگام عبور از تنگه بدنه‌شان به جایی گیر کند و فرو برود یا آسیب ببیند. بعد همان‌جا تابلوی تبلیغاتی بزنید با عنوان «صافکاری ناو و کشتی بدون رنگ» و آدرس بدهید به صافکاری‌های حاشیه قشم. از آن‌جایی که ارزش پول ما در دنیا پایین است، برای کشتی‌های خارجی به صرفه است که کار صافکاری را بیاورند پیش خود ما.