کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

 مامور پلیس راهور، جان چهار سرنشین گرفتارشده در شعله‌های آتش سواری پراید را نجات داد. یك دستگاه سواری پراید، به دلایل نامعلوم با چهار سرنشین كه همگی از اعضای یك خانواده بودند، در مقابل پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان قرچك دچار سانحه آتش‌سوزی شد. استوار مهدی فرح‌زاد، مامور پلیس راهور شهرستان قرچك با دیدن این صحنه با سرعت‌عمل بسیار بالا و استفاده از كپسول اطفای حریق آتش را مهار و جان اعضای این خانواده را نجات داد.
 فردی كه در دور همی‌ها و مهمانی‌های فامیلی، از اقوامش سرقت می‌كرد، بازداشت شد. چندی پیش زنی با حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران، با طرح شكایتی گفت: «برای فرزندش تولد گرفته بوده و بعد از آن‌كه مهمان‌ها خانه‌اش را ترك كرده‌اند، متوجه شده مقداری طلا و پول به ارزش 150 میلیون تومان، سرقت شده است.» تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این‌كه ماموران با شكایت‌های دیگری از دوستان و اقوام افراد حاضر در همان مهمانی رو‌به‌رو شدند. همین سرنخ كافی بود كه پلیس مطمئن شود یك نفر باید در این دزدی‌های سریالی نقش داشته باشد. سرانجام ماموران رد یكی از مهمان‌ها به نام كیارش را به دست آوردند كه پول زیادی از طلافروشی به حساب او واریز شده بود. طلافروش احضار و معلوم شد طلای بدون فاكتور از او خریده است. با اعتراف وی متهم كه از مهمان‌های شاكی بود، بازداشت شد و اعتراف كرد كه علاوه‌بر اموال خانه شاكی، اموالی از دیگر مهمان‌ها كه از اقوامش بوده‌اند، دزدیده است.
شروری پس از دعوا با نامزد خود، به حوالی دریاچه چیتگر رفته و ۱۰ دستگاه خودرو را تخریب كرد. چند روز پیش اهالی یكی از مناطق اطراف میدان ساحل (حوالی دریاچه خیلج ‌فارس) با شنیدن سروصدا از خانه‌های‌شان بیرون آمدند. آنها مردی را دیدند كه با چاقو و قمه در حال تخریب خودروهای پارك‌شده است. او بعد از تخریب 10 خودرو متواری شد. ماموران پلیس امنیت تهران بزرگ در تعقیب متهم فراری بودند تا این‌كه دیروز او را بازداشت کردند. متهم كه کمتر از 20 سال دارد، در جریان تحقیقات گفت: «صاحب یك نمایشگاه خودرو در شمال‌غرب تهران، با درآمد ماهانه 40 تا 50 میلیون هستم و مشكل مالی ندارم. آن شب عصبی بودم و پس از درگیری با نامزدم خودروهای پارك‌شده در آنجا را تخریب كردم».
کارمند شرکت دیجی کالا بعد از خروج از خانه‌اش با شلیک گلوله به قتل رسید. به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 5 و 30 دقیقه صبح چهارشنبه دوازدهم خرداد امسال صدای شلیک گلوله در خیابان رجب‌زاده شمالی منطقه کیانشهر تهران، اهالی را به خیابان کشاند. آنها با راننده پرایدی روبه‌رو شدند که با شلیک گلوله کشته شده بود.در ادامه با حضور ماموران پلیس در محل مشخص شد، اصابت گلوله به گردن مرد 32 ساله باعث مرگش شده‌است. یکی از اهالی که شاهد ماجرا بود به ماموران گفت: از پنجره به خیابان خیره شده بودم، مردی را دیدم که سلاح شکاری را از میان پارچه‌ای خارج کرد. وقتی مقتول با خودرویش از پارکینگ خانه بیرون آمد، با شلیک گلوله‌ای به راننده، پا به فرار گذاشت.
محمدحسین زارعی، بازپرس دادسرای جنایی تهران در این باره به جام‌جم گفت: ماموران  به تحقیق از خانواده مقتول پرداختند و معلوم شد او متاهل بوده و در بخش انبار شرکت دیجی کالا مشغول به کار بوده و آن روز هم خانه را ترک کرده تا به محل کارش برود که هدف شلیک گلوله قرارگرفته و به قتل رسیده‌است.