تلنگر

تلنگر

 دو مرد که به اتهام جنایت‌های جداگانه در زندان به سرمی بردند، با گذشت اولیای دم از قصاص رها شدند. یکی از این دوزندانی سال 90 و دیگری سال ۹۴ مرتکب قتل شده  بود. آنها بعد از محاکمه به قصاص محکوم شده ودر زندان شهر گرگان دراستان گلستان به سر می‌بردند. این دو اعدامی در یک قدمی اجرای حکم قرار گرفته بودندکه دیروز یکشنبه  با تلاش واحد صلح و سازش شورای حل اختلاف و مددکاران زندان گرگان  دو مرد اعدامی توانستند رضایت خانواده مقتولان را جلب کنندو بخشیده شدند.
 مرد32 ساله که از گزک گلباف ربوده شده بود آزاد و متهمان بازداشت شدند. دو روز قبل خانواده‌ای به پاسگاه گزک بخش گلباف استان کرمان رفتندو ماجرای ربوده شدن پسر 32ساله خانواده را اطلاع دادند. با تحقیق از این خانواده معلوم شد آدم‌رباها در تماس با آنها در برابر آزادی وی 10میلیون تومان پول خواستند. تحقیقات آغاز شد و بعداز 24ساعت رد متهمان که دو نفربودند به دست آمدو آنها بازداشت شدند و گروگان نیز نجات یافت. متهمان اعتراف کردندکه به دلیل مشکلات شخصی و اخاذی مرد جوان را ربوده‌اند.
 پسر هفت‌ساله زنجانی هنگام بازی در چاه افتاد و فوت شد. شامگاه شنبه 22خرداد امسال، گزارشی به آتش‌نشانی شهر زنجان اعلام شد مبنی براین‌که پسر هفت‌ساله‌ای به چاه ۱۵متری  سقوط کرده‌است. آتش‌نشان‌ها  برای امدادرسانی و نجات او به محل حادثه در روستای کاوند اعزام شدند. آنها بعداز اقدامات اولیه جسد کودک را از چاه بیرون آوردند.  
 کشف موجودی عجیب در جاده نوق رفسنجان  از سوی پلیس تکذیب شد. همزمان با انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر کشف موجودی عجیب در جاده نوق شهرستان رفسنجان موسوم به انسان گرگ نما تحقیقات پلیس استان کرما ن در ارتباط با این موضوع آغاز و بررسی‌ها برای صحت یا رد این موضوع آغاز شد. در جریان تحقیقات پلیسی معلوم شد چنین موجودی مشاهده نشده و ماجرا صحت ندارد .
 کودک دو ساله هنگام بازی در پشت بام خانه‌شان، به پایین پرت و فوت شد. دیروز فردی به پلیس 110 شهرستان ساوجبلاغ اطلاع دادکه کودک دو ساله‌ای بر اثر سقوط از پشت بام خانه شان فوت شده است. بررسی‌های پلیس نشان داد او در حال بازی در پشت بام بوده که این حادثه مرگبار برایش رقم خورده است.
 مردی که همسرش را با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده بود، بازداشت شد. این مرد 37ساله بامداد پنجشنبه بیستم‌خرداد امسال همسر 22ساله‌اش را با ضربه‌های چاقو در خانه‌شان در روستای خرخره شهرستان آبادان به قتل رساند. او بعد از این جنایت به اداره پلیس رفت و تسلیم شد. قاتل در اظهارات خود مشکلات خانوادگی و از دست‌دادن کنترل خود را علت ‌قتل‌همسرش اعلام کرد.