کپسول جادویی با اثر فوری

کپسول جادویی با اثر فوری

محمدتقی حاجی‌موسی روزنامه‌نگار

تنها سه روز تا انتخابات باقی مانده و اگر از کم بودن رای خود همچنان رنج می‌برید کافی است از کپسول‌های افزایش رای ما را استفاده کنید تا طی 48 ساعت، نمودار آرایتان بالا و بالاتر برود و حتی سقف را بشکافد و شما بتوانید طرحی نو دراندازید و پس از مادها، تبدیل به بهترین رئیس‌جمهوری تاریخ بشریت شوید و آن‌قدر به مردم خدمت کنید که خدمت‌دان ما پاره شود. حالا این‌که توی این کپسول‌ها چیست، باید چهار خط پایین‌تر را بخوانید و سپس آن را ببلعید.
عصاره زیر و رو کشی؛ این ماده که در واقع پایه تشکیل این کپسول است از سوزاندن و تبخیر و تصعید و تقطیر و تجمیع 752 سیاستمدار در سراسر جهان به‌دست آمده و البته بنا به شرایط اقلیمی تلاش شده از سیاستمداران منطقه بیشتر استفاده شود. تاثیر این ماده در انتخابات این است که نمی‌گذارد شما از رقبا عقب بیفتید و هر چی به شما نسبت دادند را می‌کوبید به طاق و حرف خودتان را می‌زنید و ملت هم هاج و واج به شما رای می‌دهند.
خاک پای مردم؛ این ماده نقش کاتالیزور را در این ترکیب بازی می‌کند و وقتی وارد بدنتان می‌شود و در معده‌تان می‌ترکد، مردم باور می‌کنند که شما چقدر مردمی هستید و هر ثانیه به آنها فکر می‌کنید و اصلا شب‌ها از غم مردم، پابرهنه می‌خوابید. خوبی این ماده این است که حتی خودتان هم ماجرا را باور می‌کنید لکن تاثیرش نهایتا 72 ساعت است و بعد از انتخابات، به زباله‌دان تاریخ می‌رود و تمام.
بخار غسالخانه؛ قبلا که کپسول اختراع نشده بود از همان آب موجود در غسالخانه استفاده می‌کردند اما الان که علم پیشرفت کرده، برای جلوگیری از کثیف‌کاری و انتقال کرونا، همان بخار کافی است که در کپسول قرار می‌گیرد و این‌طوری هر چی به شما بگویند کلا بهتان بر‌نمی‌خورد و روحیه‌تان مثل سنگ، قوی می‌شود و از هیچ چیز خجالت نمی‌کشید که خب خیلی مهم است.
جینسینگ؛ این آخری ربطی به انتخابات ندارد و همواره برای بدن شما مفید است. فقط حواس‌تان باشد کجا و کی و به چه میزان مصرف می‌کنید که صورت‌تان یهو جوش نزند و برای عکس‌های بعد از انتخابات، چهره‌تان به‌هم نریزد.