‌دستور قتل به دلیل جدایی از فرقه انحرافی  متهمان به‌صورت غیابی به قصاص و زندان محکوم شدند

‌دستور قتل به دلیل جدایی از فرقه انحرافی متهمان به‌صورت غیابی به قصاص و زندان محکوم شدند

سرکرده یکی از فرقه‌های انحرافی که برای قتل خواهر و دامادشان آدمکش اجیر کرده بود، به‌طور غیابی به حبس محکوم شد. دوستش هم به اتهام قتل، حکم قصاص گرفت.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از خرداد82 و با گزارش تیراندازی در یکی از محله‌های شمال تهران آغاز شد. با حضور تیم جنایی مشخص شد، زوجی که سرنشینان خودرویی بودند، هدف شلیک گلوله قرار گرفته که مرد جوان فوت کرده و همسرش زنده مانده است.
این زن بعد از بهبود حالش در تحقیقات گفت: برادرم یکی از سران فرقه انحرافی است. دفتر اصلی آنها در آمریکاست و آنها از آنجا اقدام به پولشویی می‌کنند. من و همسرم به عضویت این فرقه در آمدیم اما پس از مدتی متوجه فساد در این فرقه شده و از آن جدا شدیم. شک ندارم برادرم و دوستان او دستور قتل ما را صادر کرده بودند.
در ادامه مشخص شد اعضای این فرقه همزمان با جنایت از ایران فرارکرده و به لاس‌وگاس رفته‌اند؛ البته پسر جوانی که به زن جوان شلیک کرده بود، دستگیر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.
در جلسه رسیدگی، زن جوان به نام رکسانا، ضارب خود را بخشید اما برای برادرش و قاتل شوهرش درخواست اشدمجازات کرد. دختر مقتول هم خواستار قصاص قاتل پدرش شد.
سپس متهم در جایگاه ایستاد و گفت: من 20ساله بودم که جذب این فرقه شدم. آنها در ظاهر ذکر می‌گفتند اما در اصل پولشویی می‌کردند. آن شب تحت‌تاثیر آموزه‌های فرقه به زن جوان شلیک کردم و یکی از اعضای فرقه هم شوهر او را هدف قرار داد. پشیمانم و حالا می‌فهمم چه اشتباهی کرده‌ام.
در پایان قضات وارد شور شده و با توجه به گذشت شاکی، مرد جوان را به سه سال حبس محکوم کردند. ضارب شوهر رکسانا نیز به اتهام قتل به قصاص محکوم شد. قضات برادر رکسانا را هم به اتهام معاونت در قتل به 15سال زندان محکوم کردند.