اتصال اشک به تنبک

اتصال اشک به تنبک

محمدتقی حاجی‌موسی روزنامه‌نگار


خب! رسیدیم به روز آخر تبلیغات که از نظر ما البته روز آخر نیست و این قانونمداری ها، سوسول بازی است و آدم وقتی وارد انتخابات می‌شود باید هر کاری بکند تا برنده شود و اصلا چه معنی دارد در مهم‌ترین زمان، تبلیغ را قطع کنیم؟ لکن فرض کنیم روز آخر تبلیغات است چون ما برای روز بعدش یک بسته ویژه داریم که یک طوری تبلیغ کنید تا کسی متوجه نشود. یک جورهایی سوسکی و چراغ خاموش.
بغض را قورت ندهید: مردم ما عاشق درام و فیلم هندی و احساسات و این ماجراها هستند و شما اگر بتوانید در روز آخر تبلیغات، مقادیر معتنابهی اشک به مردم نشان دهید مطمئن باشید می‌توانید برنده انتخابات باشید. مثلا به بچه‌ها بسپرید تصویر شما را در حالی که دارید کودکان کار را تماشا می‌کنید و اشک می‌ریزید، شکار کنند. برای این کار، قطره اشک مصنوعی حسابی به کارتان می‌آید فقط حواس‌تان باشد زیاده روی نکنید و همان بغض و دو قطره اشک، تاثیرش را می‌گذارد و شما را دلسوز نشان می‌دهد.
اتصالی کنید: مهم نیست شما چه کسی هستید و در کارنامه‌تان چه سوابقی وجود دارد. بگردید و آدم‌های محبوب کشور را پیدا و یک اتصال و رابطه‌ای با آنها پیدا کنید و نشر دهید. مثلا یک بار در خیابان یک آدم محبوبی را دیده‌اید. می‌توانید خاطره دیدار وی با خودتان را همه جا تعریف کنید که همان 20سال پیش به شما گفته «چقدر رئیس‌جمهور شدن بهت میاد!» یا مثلا یکی که خیلی مشهور است یک جا سخنرانی کرده و یک چیز خوبی درباره یک بابایی گفته. شما همان را به خودتان ارجاع بدهید و بگویید «آن یارو بود که فلانی گفت، آن من بودم. تا الان افشا نکردم که ریا نشود.» البته بهتر است این روابط را یک شخص سومی افشا کند تا تاثیرگذارتر باشد چون از قدیم گفته‌اند خوش‌تر آن باشد که سر دلبران، گفته آید در حدیث دیگران!
دایره تنبک فراموش نشود: ما مردم عاشق موسیقی نواحی به‌ویژه صدای دایره و تنبک و سرنا هستیم اگر شما ویدئوی خودتان را با این موسیقی تلفیق کنید ما قطعا به شما رای خواهیم داد.
البته بعضی‌ها شاید دوست داشته باشند موسیقی‌های دیگر را هم گوش کنند ولی پیشنهاد ما به شما همان قبلی است. موسیقی متن سریال شب‌های برره در این زمینه حسابی کارساز خواهد بود.