بازداشت قاتل برج کوهک پیش از فرار

بازداشت قاتل برج کوهک پیش از فرار

مردی که در جریان اختلاف یک میلیارد تومانی مردی را در برج کوهک به قتل رسانده و قصد فرار از کشور را داشت بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، مردی 48ساله مدیر یکی از شرکت‌های بزرگ لوازم بهداشتی ـــ آرایشی در تهران بود و تنهایی در طبقه پانزدهم برج 20طبقه‌ای درمحله کوهک در غرب تهران زندگی می‌کرد.ساعت 9 صبح به محل کارش می‌رفت و عصر بازمی‌گشت. بیست‌وهشتم فروردین امسال به شرکتش نرفت. همکارانش تا بعدازظهر به خانه و تلفن همراهش زنگ زدند که جواب نداد و دلنگرانش بودند. نظافتچی شرکت کلید خانه او را داشت و به همراه آنها به برج کوهک رفت. در خانه او را که باز کردند با به‌هم‌ریختگی وسایل و جسدش روبه‌رو شده و به پلیس 110زنگ زدند. با آمدن ماموران کلانتری گلستان در غرب تهران به این برج و دیدن جسد موضوع به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد.هفت ساعت ازمرگ آن مرد گذشته و آثار 37ضربه چاقو روی بدنش بود. قفل درنشکسته بود و گویا قاتل آشنا بوده که راحت وارد شده است. فیلم دوربین‌های برج را بازبینی کردند؛ موتورسیکلتی مقابل آنجا متوقف شده، مردی از آن پیاده و به خانه مقتول رفته بود، 30 دقیقه بعد نفر دوم وارد شده و بعد با هم خارج شدند. 
با تحقیق ازکارکنان مقتول معلوم شد که او با مردی اختلاف مالی یک میلیارد تومانی داشته است. همچنین پی بردند تصویر ثبت‌شده دوربین متعلق به اوست، اما نمی‌دانستند نفر دوم چه کسی است. ساعاتی بعد نفر دوم که برای سرکشی به برج آمده بود، شناسایی و بازداشت شد و در تحقیقات گفت: مقتول از اقوامم بود و قاتل دوست قدیمی‌ام. آنها را برای کار با هم آشنا کرده بودم اما دچار اختلاف مالی یک میلیارد تومانی شدند. قاتل حتی مدتی بود با من زندگی می‌کرد. این اواخر می‌گفت او را می‌کُشد یا به زندگی خودش پایان می‌دهد. آن روز با  موتورم، او را برای حل مشکلات پیش‌آمده به خانه مقتول رساندم. اما مقتول از من دل خوشی نداشت و نگذاشت وارد شوم که در خیابان ماندم. 30 دقیقه بعد دوستم زنگ زد که وارد خانه شدم که دیدم او را کشته و اسنادی برداشته بود که فرار کردیم. به خانه‌ام آمد و تعدادی لباس و گذرنامه‌اش را برداشت و رفت و من برای سرکشی به حوالی برج رفتم که بازداشت شدم. این در حالی بود که قاتل قصد خروج از کشور را داشت و به شمال کشور گریخته بود که بامداد پنجشنبه در آنجا بازداشت شد و در تحقیقات اولیه گفت: در زمینه واسطه‌گری خریدوفروش لوازم آرایشی ــ بهداشتی فعالیت داشتم. یکی از اقوام مقتول مرا به او معرفی کرد. خودروهای کوئیک مقتول را برایش فروختم. قطعه زمینی هم در شمال کشور شراکتی خریدیم. در جریان معامله‌های لوازم آرایشی بود که با او دچار اختلاف یک میلیارد تومانی شدم. می‌گفت ضرر کرده و باید پول را پس دهم. اختلاف و درگیری‌مان بیشتر شده بود. آن روز به خانه‌اش رفتم که دعوای‌مان بالا گرفت. عصبانی شدم و با چاقو ضربه‌هایی به او زدم که فوت شد. از ترسم اسناد و مدارک کاری و مالی را برداشته و به خانه دوستم بازگشتم و با برداشتن گذرنامه و وسایلم فرار کردم تا از کشور خارج شوم که دستگیر شدم. محمدجواد شفیعی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: قرار شد متهمان به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شوند تا تحقیقات تکمیلی از آنها انجام گیرد. 

مرگ نوعروس در واژگونی خودرو 
نوعروس و شوهرش پس از برگزاری جشن ازدواج‌شان در یکی از تالارهای زرند به خانه باز‌می‌گشتندکه خودروی‌شان روی پل واژگون و نوعروس فوت شد.  
​​​​​​​امین‌ عربپور، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان زرند استان کرمان به ایرنا گفت‌: ساعت 23 و 20 دقیقه سی‌ام فروردین امسال، واژگونی و سقوط یک دستگاه سواری به دهانه پل واقع در دوراهی بهشت زهرا زرند به اورژانس گزارش شد و نیروهای امدادی به آنجا اعزام شدند. نوعروس حادثه‌دیده با حال وخیم در خودرو گرفتار بود که او را در اقدامات عملیاتی بیرون آوردند. شوهرش را هم نجات دادند‌. هردو به بیمارستان منتقل شدند اما عروس 20 ساله به دلیل شدت صدمات وارده فوت کرد و داماد هم هنوز در بیمارستان بستری است.