عشق مسابقات رالی دختری را گرفتار دزد حرفه‌ای کرد

عشق مسابقات رالی دختری را گرفتار دزد حرفه‌ای کرد

دختر جوان که عشق شرکت درمسابقات رالی خودرو را داشت،فکرنمی‌کرد با فرارازخانه وآمدن به تهران،  گرفتار دزد حرفه‌ای خودرو شود.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، اوایل بهمن سال گذشته مردی با حضور در پلیس آگاهی تهران شکایت کرد خودروی پژواش در یکی از محله‌های شمال‌شرق تهران پارک بوده اما صبح که می‌خواسته به محل کارش برود، متوجه سرقت آن شده است. 
تحقیقات دراین‌باره ادامه داشت تا این‌که افراد دیگری نیز با مراجعه به پلیس آگاهی شکایت کردند که خودروهای پارک‌شده آنها نیز که پژو، سمند، پراید و...بوده به سرقت رفته است. با گذشت سه ماه از این ماجرا دو روز پیش ماموران هنگام گشتزنی در یکی از محله‌های شمال تهران متوجه خودروی سمندی شدند که دو سرنشین داشت ودرحال دوردورکردن بودند. ماموران به آنها ظنین شدند و با استعلام از پلاک خودرو، معلوم شد که نیمه‌شب در تهران سرقت شده است. ماموران به سمت خودرو رفتند که ناگهان پسری که کنار راننده نشسته بود از خودرو خارج شد و به سمت بوستانی درهمان حوالی فرار کرد اما دختر 23 ساله به نام شهره که راننده خودرو بود، بازداشت و خودرو به پارکینگ منتقل شد. با تحقیق از دختر جوان، او ابتدا مدعی شد که پسر فراری دزد بوده و می‌خواسته اموالش را سرقت کند که موفق نشده وفرارکرده، خودرو نیز مال پدرش است اما در مواجهه حضوری با مالک خودرو، اعتراف کرد و گفت: ساکن مشهد هستم. چند ماه قبل با پسری در اینستاگرام دوست شدم و ارتباط‌مان شکل گرفت. او که فهمید عشق بازی مسابقات رالی هستم و در رانندگی تبحر زیادی دارم، مرا فریب داد تا درچند مسابقه که در تهران قرار است برگزار شود، شرکت کنم اما خانواده‌ام اجازه این کار را به من نمی‌دادند. من هم برای رسیدن به آرزویم با تحریک شهرام از خانه فرار کردم و به تهران آمدم. او چند روزی مرا به پاتوق‌هایش برد و سر آخر هم ازمن خواست مدتی در میهمانپذیر زندگی کنم. 
 وی افزود: وعده می‌داد که مسابقات رالی خودرو به‌زودی آغاز می‌شود.البته بعد ازیک ماه که خبری نشد،خواستم به شهرمان برگردم اما از واکنش خانواده‌ام ترسیدم. 
او می‌گفت که درنمایشگاه خودرو کارمی‌کندوازمن می‌خواست که برای فروش خودروها با اوبروم ورانندگی آنها رابه من می‌سپرد تا تمرین رالی‌ام بهترشوداما ازطریق یکی ازمشتری‌هاکه برای خریدخودرو آمده بود،فهمیدم که پسرموردعلاقه‌ام دروغ گفته وکارش سرقت انواع خودرو است.متهم ادامه داد: می‌خواستم ازدستش فرارکنم امااوتهدیدم کردکه اگردرسرقت‌هاهمراهی‌اش نکنم،مرابه قتل می‌رساند تارازجرایمش فاش نشود. مجبورشدم بااودرسرقت‌وفروش خودروهاهمراه شوم.ای‌کاش نزد خانواده‌ام بازمی‌گشتم.
همچنین معلوم شد خانواده دختر جوان گم شدن او را به اداره پلیس اطلاع داده بودند. 
اکبری، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: با اعتراف متهم، تحقیقات برای دستگیری سارق فراری ادامه دارد.