بازهم اظهارات حسین وفایی درانگلیس،جنجال به راه انداخت

بازهم اظهارات حسین وفایی درانگلیس،جنجال به راه انداخت

بوی بد اسنوکر! حسین وفایی، اسنوکر باز ایرانی که در رده نوزدهم جهان قرار دارد در رقابت‌های جدول اصلی اسنوکر قهرمانی جهان برابر جاد ترامپ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

بعد از این رقابت‌ها وفایی از شرایط میزبانی و بوی بدی که در محل برگزاری رقابت‌ها یعنی تئاتر کروسیبل وجود داشت، انتقاد کرد. این سالن تاریخی در شفیلد است و علاوه بر اجرا‌های تئاتر، این سالن میزبان مسابقات جهانی اسنوکر است. شان مورفی، اسنوکر باز انگلیسی در واکنش به صحبت‌های حسین وفایی گفت: وفایی! خودت را آموزش بده ودیگر اینجا برنگرد. او مجبور نیست به اینجا‌ بیاید. این زمین مقدس است و برای من به عنوان یک اسنوکرباز حرفه‌ای تقریبا توهین‌آمیز است .

دخالت‌های جانی دپ در کار سینماگران جنجالی شده است
مصائب سینما با جانی! 

مایوین، فیلمساز فرانسوی درمصاحبه‌ای با ایندیپندنت تجارب خود را درهمکاری با جانی‌دپ در درام تاریخی «ژان دو باری» آشکارا به اشتراک گذاشته است و به مسائلی ازجمله دخالت در فیلمنامه، تأخیر حضور درصحنه فیلمبرداری و دیگر پیچیدگی‌های این همکاری پرداخته است. مایوین، چالش‌های منحصربه‌فردی را که در طول تولید با آن مواجه بود، برجسته کرده و با اشاره به این که دپ مکررا از فیلمنامه منحرف می‌شود و تفسیرهای خودش از فیلمنامه را مقابل دوربین می‌برد، گفته است این برداشت‌های نادرست گاهی اوقات با کارگردانی برنامه‌ریزی شده فیلم در تضاد بوده. 

از خوشحالی گلزنی مسی در ال‌کلاسیکوی مشهور 7 سال گذشت
شکوه کاتالان

گذر عمررافقط از سفید شدن ریشه موها یا چین‌های افتاده به پوست متوجه نمی‌شویم، بیشتر از آینه‌ها می‌توان این شتاب گذر عمر را از فاصله‌مان با رخدادهایی متوجه شد که به چشم‌مان بسیار نزدیک می‌آیند.نمونه‌اش همین عکس پیوست شده به این متن، خوشحالی پس از گل پیروزی لیونل مسی درال‌کلاسیکو درسانتیاگو برنابئو؛ خوشحالی‌ای که نمادی جاودان برای هواداران تیم بارسلونا شد. خب حالا باید بدانیم از این تصویرهفت سال می‌گذرد ودرست هفت سال پیش درچنین روزی بودکه این اتفاق افتاد. حالا می‌توانیم کمی فکر کنیم که بر ما در همه این مدت چه گذشته که چنین گذر پرشتاب زمان را متوجه نشدیم. این فقط یک نمونه است.