حکم مرگ برای 3شیطان

حکم مرگ برای 3شیطان

سه پسر جوان که با فریب دو دختر نوجوان آنها را دربیابان‌های جنوب تهران مورد آزار شیطانی قرار داده بودند، به اعدام محکوم شدند.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، یک‌سال قبل دختر 17ساله‌ای با حضور درپلیس آگاهی ازپسرجوانی و دوستانش به اتهام آزارواذیت شیطانی شکایت کرد. شیما در تشریح ماجرا به ماموران گفت: «یک ماه قبل با پسر جوانی به نام مهرداد آشنا شده و دوستی ما آغاز شد. مدتی با هم در ارتباط بودیم و چند بار او را دیدم. وقتی با رفتارش توانست اعتماد مرا جلب کند، دعوت کرد یک روز همراه او برای گردش به بیرون شهر برویم. آن روز همراه دوستم رها به دیدن مهرداد رفتم. وقتی به محل قرار رسیدیم، مهرداد همراه برادر، پسر عمو و دوستش آمده بود. سوار ماشین شده و به سمت ورامین رفتیم. در محلی خلوت توقف کرده و در آنجا من و دوستم را مورد آزار قرار دادند. بعد هم در حوالی خانه‌مان پیاده‌مان کردند. وقتی به خانه رفتم، مادرم با دیدن سر و وضعم به ماجرا مشکوک شد و ماجرا را برایش تعریف کرده و تصمیم به شکایت گرفتیم. رها به خاطر ترس از آبرو از شکایت صرف‌نظر کرد. پس از این شکایت ماموران تحقیقات خود را آغاز کرده و با ردیابی‌های پلیسی چهار پسر شیطان‌صفت را دستگیر کردند. با دستگیری متهمان، رها نیز با حضور در پلیس آگاهی از چهار متهم شکایت کرد. 
دو دختر نوجوان به پزشکی قانونی منتقل شده که پزشکان ضرب و جرح وآزارواذیت وحشیانه آنها را تایید کردند. به این ترتیب پرونده برای رسیدگی به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال‌شد. در جلسه تحقیق، شیما با طرح شکایتش گفت: من فریب مهرداد را خوردم و به او اعتماد کردم. او و همدستانش از اعتماد من و رها سوء‌استفاده کرده و نقشه شیطانی‌شان را اجرا کردند. به آنها التماس کردیم کاری با ما نداشته باشند اما بدون توجه به التماس‌های ما، نقشه خود را اجرا کردند. حتی ما را به شدت کتک زدند. هنوز کابوس این ماجرا همراه من است و برای متهمان اشد مجازات را می‌خواهم.
رها هم در ادامه گفت: این چهار متهم زندگی مرا تباه کردند.من به خاطر آبرویم اول سکوت کردم اماوقتی فهمیدم باشکایت شیما متهمان دستگیر شدند، تصمیم به شکایت گرفتم. شب حادثه ازترس نمی‌خواستم به خانه بروم. برای آنها اشد مجازات را می‌خواهم. سپس متهمان به دفاع از خود پرداختند. سه پسر جوان منکر تجاوز به عنف شده و گفتند؛ با رضایت دختران با آنها ارتباط برقرار کردند. آرمان متهم نوجوان پرونده هم در دفاعیاتش منکر ارتباط با دو دختر شد. 
پس ازدفاعیات متهمان و وکلای آنها،قضات وارد شورشده ودوبرادروپسرعموی‌شان‌رابه اعدام وآریا رابه پنج سال زندان محکوم کردند.