حق با شماست

حق با شماست

 #سهام - عدالت
حسنی مقدم از تهران:
کارگران ، قشر فراموش شده در این مملکت هستند، ‌بنده یک کارگر معمولی و ساده هستم و سهام عدالت به من تعلق نگرفته است. با این اوضاع هنوز تکلیف آنهایی که فاقد سهام عدالت هستند مشخص نیست.

#اتمام - واکسن
هرندی از تهران:
واکسیناسیون عمومی به بدترین شکل ممکن در حال اجراست. سه بار از سوی خانه بهداشت شمیرانات برای ما پیامک آمده که برای تزریق واکسن مراجعه کنیم و هر سه بار با وجود صف طولانی و ازدحام افراد به دلیل نبود واکسن معطل شده‌ایم. سوال من این است که وقتی واکسن نداریم چرا سالمندان را آزار می‌دهید و پیامک می‌زنید؟

#گرانی - میوه
خداپرست از اصفهان:
هیچ چیزی بی سرو سامان‌تر از قیمت‌ میوه در بازار نیست. در بازار میوه و تره‌بار هر کسی هر قیمتی دوست دارد روی میوه می‌گذارد. قدرت خرید مردم حالا رسیده به خرید میوه پوسیده و هیچ‌کس هم به داد این مردم نمی‌رسد.

#زباله - کرونا
سلامی از کرج:
در شرایط بد کرونایی افرادی که ضایعات را از سطل‌های زباله جمع می‌کنند بدون ماسک به محیط‌های آلوده می‌روند و علاوه بر تهدید جان خود، باعث افزایش شیوع کرونا در جامعه می‌شوند.

# قیمت - قدیم
شهروندی از تهران:
قیمت درج شده کالاها با قیمت اخذ شده از مشتریان تفاوت‌های بسیاری دارد. در فروشگاه‌های شهروند بسیاری از قیمت اجناس درج شده روی کالاها کمتر از آن چیزی است که از مشتریان می‌گیرند. جالب این که خیلی از این فروشگاه‌ها منت هم بر سر مشتریان می‌گذارند. به عنوان مثال شامپویی را که قیمت مصرف کننده روی آن 11 هزار تومان است، با منت 20 درصد تخفیف به قیمت 15 هزار تومان می‌فروشند!! اعتراض هم که می‌کنیم می‌گویند این قیمت قدیم است!

#افتتاح - مترو
صالحی از تهران :
چند ماه پیش چندین ایستگاه مترو با کلی خبر و جار و جنجال افتتاح شده اما هیچ‌کدام از این ایستگاه‌ها به بهره‌برداری نرسیده است،
‌15 سال است که می‌گویند سال دیگر ایستگاه متروی اتوبان محلاتی افتتاح می‌شود، سال گذشته این ایستگاه را افتتاح کردند و فردایش درهای این ایستگاه تا امروز بسته است.