کلاهبرداری یک زن با جعل عنوان قاضی!

کلاهبرداری یک زن با جعل عنوان قاضی!

زن جوان که متهم است با معرفی خود به‌عنوان قاضی کلاهبرداری کرده و برادرشوهرش را ربوده و در کمپ زندانی کرده بود، در جلسه بازپرسی منکر اتهامش شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، اوایل هفته گذشته مردی جوان به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران آمد و از همسر برادرش به اتهام آدم‌ربایی شکایت کرد.
پس از این شکایت، پرونده به پلیس آگاهی تهران ارسال شد و شاکی در تحقیقات گفت: برادرم زندانی بود و در غیابش به کارهای همسرش رسیدگی می‌کردم. آن روز خانه‌اش مهمان بودم که یک ساعت بعد سه مرد به آنجا آمده و به زور مرا ربودند. سه هفته در کمپ زندانی و شکنجه شدم. شکنجه‌گران می‌گفتند تا عروس‌مان دستور ندهد رهایم نمی‌کنند. بر اثر شکنجه‌ها نیمه‌جان شدم و آنها ترسیدند که مرده باشم به همین دلیل مرا در محله‌ای رها کردند.
تحقیقات برای یافتن عروس جوان آغاز شد اما او در خانه‌اش نبود و همسایه‌ها از وی خبری نداشتند. با تحقیق از همسایه معلوم شد گفته‌های شاکی صحت دارد و آن روز، زن صاحبخانه خود را قاضی معرفی و به همسایه‌ها اجازه دخالت نداده بود.همچنین رد این زن در دو کلاهبرداری به دست آمد. یکی از شاکیان به بازپرس جنایی گفت: با شوهرم مشکلات حقوقی داشتم. یک روز برای انجام کارهای دخترم به مدرسه‌اش رفته و با مادران مشغول حرف زدن بودم که این زن سراغم آمد، مدعی بود قاضی و وکیل است و هر مشکلی را حل می‌کند. اعتمادم را جلب کرد و حتی گفت برادرشوهرش کارمند بانک بوده و وام 500 میلیون تومانی باسود کم می‌پردازد اما باید کارت 50 میلیونی برای ضمانت بدهم که کارت نداشتم و 200 گرم طلا به او دادم که بعد از دو هفته تلفنش خاموش و خودش ناپدید شد.
زن جوان به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران احضار شد و در تحقیقات گفت: دانشجوی انصرافی روان‌شناسی هستم، می‌خواستم حقوق بخوانم. یک روز با مردی آشنا شدم که قرار شد کاری کند بتوانم تغییر رشته داده و حقوق بخوانم. به او علاقه‌مند شده و ازدواج کردم. بعد فهمیدم دروغ گفته و کلاهبردار است. به‌دلیل جعل عنوان و کلاهبرداری‌های سریالی از مردم بازداشت شد. او محکوم به رد مال و هفت سال حبس شد اما مرا طلاق نداد.برادر شوهرم شیشه‌ای بود و گاهی به خانه من می‌آمد و شیشه می‌کشید. از این رفتارش خسته شده و خواستم ترک کند که قبول کرد. با درخواست خودش او را به کمپ ترک اعتیاد برده و بستری کردم. ادعای دو زن در مورد کلاهبرداری را قبول ندارم و نمی‌دانم چرا چنین ادعایی را مطرح کردند.
صادقی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: با توجه به گفته‌های این زن، دستور تحقیقات از او صادر شده تا ابعاد این پرونده فاش شود.