زیرگرفتن 2 زن به دلیل بدحجابی

زیرگرفتن 2 زن به دلیل بدحجابی

تصادف راننده پژو با دو زن در ارومیه به دلیل بدحجابی آنهاجنجالی شد. پلیس این راننده را دستگیر کرده و تحقیقات از او ادامه دارد.ر ئیس قوه قضاییه نیز دیروز دستور رسیدگی فوری به این پرونده را صادر کرد.
به گزارش ایلنا، عصر یکشنبه 17 مرداد امسال به دنبال درگیری لفظی میان یک راننده سواری پژو پارس با دو زن رهگذر به بهانه بدحجابی، راننده سواری آن دو را در خیابان کاشانی ارومیه زیر گرفت. راننده پس از زیرگرفتن این دو زن و تصادف با خودروهای دیگر از صحنه متواری شد اما در ساعات پایانی همان شب از سوی پلیس دستگیر شد. دو زنی که مصدومان حادثه بودند راهی بیمارستان شدند. حال آنها رضایت بخش ‌است.
به دنبال وقوع این حادثه بهنام دلریش،نماینده ولی فقیه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان‌غربی نسبت به برخورد با متخلفان خیابان کاشانی ارومیه تاکید کرد وگفت: رفتار آن راننده یک رفتار نادرست است. باید در مقابل رفتارهای نادرست ایستادگی کرد.اجازه نمی‌دهیم این گونه مسائل امر به معروف و نهی از منکر را زیر سوال ببرد.
همچنین مجیدی دادستان عمومی و انقلاب ارومیه هم در این باره گفت: «پس از اطلاع از وقوع تصادف عمدی در خیابان کاشانی و مجروح‌شدن دو خانم در این حادثه، دستورات لازم به بازپرس صادر و اقدامات لازم برای دستگیری عامل جرم انجام شد که با همکاری موثر نیروهای انتظامی متهم متواری شناسایی و دستگیر شد و تحت نظر قرار گرفت.با قاطعیت به اتهام فرد خاطی رسیدگی می‌شود و مورد مجازات قرار خواهد گرفت.اجازه خودسری و بی‌قانونی به کسی نخواهیم داد و هر کسی جان و مال و ناموس و امنیت مردم را به مخاطره بیندازد به شدت با او برخورد خواهد شد.»