تلنگر

تلنگر

کلاهبرداری میلیاردی با ارز دیجیتال
فردی که با ایجاد یک سایت جعلی صرافی دیجیتال و ارائه خدمات از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد،بازداشت شد.سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتای تهران به سایت پلیس گفت:فردی با حضوردر پلیس فتا شکایت کرد،حساب کاربری رمز دیجیتالش دچار مشکل شده و نمی‌توانسته رمزبخرد یا بفروشد. در کیف اینترنتی‌اش معادل 500 میلیون تومان ارز داشته و بعد از جست وجو در فضای مجازی با یک صرافی فروش ارز دیجیتال آشنا شده که در زمینه ارائه خدمات بین‌المللی رمز ارزهای مختلف فعالیت می‌کرده است.با او حرف زده و قرار شد حساب کاربری‌اش را درست کند.او با اعتماد به این مرد، اطلاعاتش را دراختیار وی قرار داده که بعداز چند روز متوجه شده نام کاربری و رمز عبورش تغییر یافته و در ادامه پی برد آن مرد شیاد ارزهای دیجیتال وی را سرقت کرده است. متهم تحت تعقیب قرار گرفت و در یکی از محله‌های غربی تهران بازداشت شد.
خانواده منصوری، مدعی قتل شدند
وکیل خانواده منصوری از رأی دادگاه برای نفی نسب دختر قاضی منصوری خبر داد و اعلام کرد در ارتباط با قتل قاضی سابق شکایت داریم.
محمود علیزاده‌طباطبایی، با توجه به صدور رأی بدوی دادگاه در باره نفی نسب دخترخوانده قاضی منصوری گفت: با قطعی شدن آن، برادر و خواهران مرحوم قاضی منصوری اولیای دم او خواهندبود و پرونده قتل قاضی منصوری را تشکیل خواهیم داد. دخترخوانده منصوری حاضر به انجام آزمایش دی.ان.ای نشد و اعلام کرد، برای حفظ حرمت خانواده، الزامی به انجام آزمایش ندارد.
وی افزود: شاهدی که شناسنامه دخترخوانده مرحوم منصوری را امضا کرده‌بود هم حاضر به شهادت به نفع آن خانم در دادگاه نشد اما شهود خانواده منصوری شهادت خود را ارائه کردند و بر این اساس، دادگاه رأی به نفی نسب داده است. در صورت قطعی شدن حکم، انحصار وراثت موجود را ابطال خواهیم‌کرد و پس از آن برادر و خواهران مرحوم منصوری ورثه او می‌شوند و در ادامه پرونده قتل را دنبال می‌کنیم.
عامل شهادت مامور جوان بازداشت شد
عامل به شهادت رساندن مامورانتظامی که متواری شده و در شهرستان شهریار در خانه‌ای پنهان شده‌بود، بازداشت شد.
سردار کیوان ظهیری، فرمانده انتظامی غرب استان تهران به ایرنا گفت: هفتم آذر امسال، ماموران گزارشی دریافت کردند مبنی بر این‌که یکی از قاچاقچیان و افراد شرور منطقه احمدآباد مستوفی درصدد فروش و توزیع موادمخدر با چند نفر از دوستانش است. برای دستگیری این قاچاقچیان اقدام کردندکه در جریان این ماجرا یکی از ماموران به نام ستوان سوم امین سعیدی که از ماموران شهرستان اسلامشهر بود، هدف شلیک گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.  از آن روز ماموران در جست‌وجوی عامل شهادت وی بودندکه او دیروز در مخفیگاهش در شهریار شناسایی و بازداشت شد.