زورگیران خشن کرج در برابر پرونده قتل

زورگیران خشن کرج در برابر پرونده قتل

  تحقیقات پلیس در پرونده سه پسر شرور که در پوشش مسافربر در اطراف کرج مرتکب جنایت‌های سیاه می‌شدند، آنها را در برابر پرونده قتلی قرار داد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، تحقیقات پلیسی برای رازگشایی از این پرونده با شکایت پسر نوجوانی در پلیس آگاهی البرز آغاز شد. پسر نوجوان در تحقیقات گفت: از سهیلیه سوار یک خودروی پراید مسافربر شدم که دو مسافر دیگر هم سوار آن بودند. راننده پس از مسافتی از مسیر اصلی منحرف شد و وقتی به این‌کار اعتراض کردم، دو سرنشین دیگر خودرو با چاقو تهدیدم کرده و خواستند برای حفظ جانم در برابرشان مقاومت نکنم. راننده در محلی خلوت توقف کرد و متهمان با تهدید گوشی و پول‌هایم را سرقت کرده و بعد مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند. بعد هم مرا همان‌جا رها کردند و گریختند.
پس از شکایت پسر نوجوان و با توجه به حساسیت موضوع، با دستور سرهنگ محمد نادر بیگی،رئیس پلیس آگاهی استان البرز تیمی از ماموران اداره جرایم جنایی و اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز کردند. همزمان با شروع تحقیقات ماموران با شکایت‌های مشابه در حوزه کرج و چهارباغ رو‌به‌رو شدند. بررسی این شکایت‌ها نشان داد، سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری پراید در مسیر‌های حصارک، کمالشهر و سهیلیه اقدام به سوار کردن مسافر کرده و پس از طی مسافتی، با استفاده از چاقو اقدام به سرقت اموال و اخذ رمز کارت مسافران کرده سپس با تعرض به آنها، قربانیان را در مکان‌های خلوت و بیابانی رها می‌کنند. آنها برای این‌که شاکیان موفق به تعقیب آنها یا گزارش سریع به پلیس نشوند، دست و پای برخی از آنها را بسته بودند. متهمان حتی به لباس، کفش، ساعت و اموال شخصی شاکیان نیز رحم نمی‌کردند.
ردپای متهمان در یک قتل
ماموران در جریان رسیدگی به این پرونده با موضوع قتل پسری جوان در کمالشهر روبه‌رو شدند که احتمال قتل او از سوی سارقان خشن وجود داشت. پیکر نیمه‌جان این پسر در حالی که اموالش سرقت شده‌بود در منطقه‌ای کم تردد در کمالشهر پیدا شده‌بود. با گزارش موضوع به اورژانس، او به بیمارستان انتقال یافت اما بر اثر شدت صدمات به کما رفته‌بود و بعد از گذشت حدود سه هفته فوت کرد.نحوه بستن دست و پای این قربانی با دیگر مالباختگان یکی بود و همین شک پلیس را بیشتر کرد.
دستگیری دزدان خشن
سرانجام ماموران پلیس آگاهی البرز و چهارباغ در عملیاتی مشترک اعضای این باند خشن را دستگیر کردند که مشخص شد، سه عضو اصلی این باند عاملان ربودن و قتل پسر جوان هستند.متهمان تحت بازجویی قرار گرفتند و به جرایم خشن خود اعتراف کردند. با دستور قضایی آنها در پلیس آگاهی در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات گسترده‌ برای کشف دیگر جرایم احتمالی آنها ادامه دارد.