کول‌تگ پرو؛ گل سرسبد کول‌تگ‌ها

کول‌تگ پرو؛ گل سرسبد کول‌تگ‌ها

کول‌تگ پرو (Cool Tag Pro) که یکی از اعضای گروه محصولات کول‌تگ با ابعاد نصف کارت بانکی است، نوعی برچسب الکترونیک هوشمند است که روی بسته محصول، داخل کانتینر حمل‌ونقل یا یخچال انتقال محصول چسبانده می‌شود و می‌تواند گزارش‌های کاملا اختصاصی‌ شده‌ای به کاربر ارائه کند.
کول‌تگ پرو قابلیت برنامه‌ریزی داشته و این باعث می‌شود محصول بتواند در بازه‌های زمانی تعیین شده، از دمای محیط پیرامونش نمونه‌برداری کند سپس بر اساس تنظیماتی که روی آن اعمال می‌شود، طیف وسیعی از محاسبات خطی یا حتی غیرخطی را روی این داده‌ها انجام دهد. روی کول‌تگ پرو دو چراغ به رنگ‌های سبز و قرمز وجود دارد که شرایط محافظت دمایی از محصولات را به‌سرعت و بدون نیاز به ابزار خاصی اعلام می‌کند.
در این حالت بر اساس برنامه تعیین‌شده برای این برچسب، وقتی محصول به مقصد برسد، با زدن دکمه برچسب یکی از دو چراغ سبز یا قرمز روشن خواهدشد. روشن‌شدن چراغ سبز
به‌معنی حمل صحیح محصولات و در مقابل روشن‌شدن چراغ قرمز، حمل ناسالم و در شرایط دمایی نامناسب محصولات را نشان می‌دهد اما با نزدیک‌کردن گوشی هوشمند، اطلاعات کامل شرایط حمل‌ونقل مانند جعبه‌سیاه حمل و نقل در دسترس کاربر قرار خواهدگرفت.
قابلیت دیگری که در این محصول در نظر گرفته‌شده این است که گزارش‌های تولیدشده بلافاصله
روی فضای ابری (Cloud) بارگذاری می‌شود و دسترسی به آنها از طریق یک گوشی هوشمند به‌آسانی امکان‌پذیر خواهدبود. این امر باعث می‌شود علاوه‌بر جلوگیری از مفقودشدن گزارش‌ها، عملیاتی مانند تجمیع داده‌ها
و بهره‌برداری آماری از آنها نیز امکان‌پذیر شود.