چه خبر؟

چه خبر؟

همکاری قائمیان، یغمایی و علیشاپور در «ماهِ ماه»
مهدی یغمایی، خواننده تیتراژ برنامه تلویزیونی «ماهِ ماه» شبکه سلامت سیما شد.
به گزارش روابط‌عمومی برنامه، تیتراژ ویژه برنامه ماهِ ماه با صدای مهدی یغمایی در قالب قطعه‌ای با نام ماهِ ماه با شعری از معین برزه و آهنگسازی بهتاش زرین ضبط و برای پخش از برنامه آماده شد.
همچنین فرهاد قائمیان با خوانش مناجات‌های سید‌مهدی شجاعی در بخش آغازین برنامه و حسین علیشاپور، خواننده آوازی کشور نیز با اجرای قطعاتی در قالب مناجات‌نامه‌خوانی ویژه‌برنامه ماهِ ماه را همراهی خواهند کرد.
ماهِ ماه با اجرای اسماعیل باستانی و به تهیه‌کنندگی سیدمحمدحسین پورفاضلی، روایتگر قصه قهرمانان سلامت کشور است.
اولین قسمت این برنامه روز یکشنبه، چهاردهم فروردین ماه ساعت ۱۹ روی آنتن خواهد رفت و بینندگان می‌توانند همزمان با اول ماه مبارک رمضان شاهد ویژه‌برنامه افطار شبکه سلامت سیما باشند.
در ماه مبارک رمضان
«دست کی بالا»

«دست کی بالا» ویژه‌برنامه مخاطبان خردسال و کودک شبکه دو سیما، علاوه بر قصه‌گویی گیتی خانم، عمو بهروز، بازیگران و شخصیت‌های عروسکی همچون توتک و زاغک، برای ایجاد نشاط و آموزش مطالبی به زبانی کودکانه بیان می‌کند.این برنامه در ویژه‌برنامه ماه مبارک رمضان خود تغییراتی در اجرای برنامه خواهد داشت. به‌مناسبت این ایام، بخش کاردستی عمو فیضی حذف شده است و یک شخصیت جدید به نام «دست بالا خان» به برنامه اضافه می‌شود که بیشتر نقش مکمل دارد. او ایفاگر شخصی است که در عین خوش‌خیالی، خرابکاری‌های زیادی به‌وجود می‌آورد.
همچنین در برنامه این ایام، ترانه‌های این برنامه کاملا مناسب با حال و هوای ماه رمضان تهیه و تولید شده و عنوان «جشن رمضان» در برنامه ذکر می‌شود تا بچه‌ها ماه رمضان را به‌عنوان یک جشن بزرگ به خاطر بسپارند.
اجرای این برنامه را محمدرضا بهروز معروف به عموبهروز به‌عهده دارد. همچنین بخش قصه‌گویی برنامه را گیتی خامنه انجام می‌دهد. دو عروسک توتک و زاغک هم در این برنامه حضور دارند. صداپیشه عروسک‌ها فرزاد شیرمحمدی (توتک) و نازنین حقیری (زاغک) و عروسک‌گردان آنها ناصر احمدی‌فر (توتک) و احمد اکشته (زاغک) هستند. بازیگر نقش دست بالا‌خان نیز محمود تیموری است.دست کی بالا کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیماست که به تهیه‌کنندگی سیدمحسن مناجاتی و کارگردان هنری زهرا حق‌جویی در ایام ماه مبارک رمضان روزهای زوج ساعت 11 و 30 دقيقه روی آنتن این شبکه می‌رود.
«قصه ابراهیم»‌ مینی‌سریال رمضانی شبکه 5 سیما
مینی‌سریال «قصه ابراهیم»، شب‌های قدر ماه رمضان به کارگردانی احمد معظمی روانه آنتن شبکه پنج خواهد شد.
به گزارش فارس، مینی‌سریال قصه ابراهیم که یکی از داستان‌های اصلی مجموعه «مسافران شهر» است، به کارگردانی احمد معظمی، تهیه کنندگی پرویز امیری و نویسندگی جابر قاسم‌علی برای پخش در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ در دست تولید است.
این مینی‌سریال با بازی داریوش فرهنگ و فریبا کوثری در حال ضبط است و هنرمندان سرشناس دیگری از‌جمله محسن قصابیان، حمیدرضا محمدی، ویدا جوان، نسرین نکیسا، مهدی میامی و اصغر نقی‌زاده در آن ایفای نقش می‌کنند. قصه ابراهیم داستانی از مجموعه مسافران شهر است که برای پخش از گروه فیلم و سریال شبکه پنجم سیما در شب‌های قدر آماده می‌شود و در نهایت نیز نسخه سینمایی آن استخراج خواهد شد.از دیگر بازیگران قصه ابراهیم می‌توان به آرین اویسی، سروناز میراییز، اشکان تفنگسازان، مریم شریف‌زاده، مهتا ترابی و مهرداد رضوانی اشاره کرد. حسین نعمتی، سرپرست گروه آموزش‌های عمومی شبکه آموزش دانش‌آموخته رشته فلسفه و کارشناس برنامه‌های حوزه اندیشه و همچنین سابقه مدیریت گروه‌های اندیشه و جامعه رادیو فرهنگ را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.