هفت فینال برای پرسپولیس

هفت فینال برای پرسپولیس


تیم پرسپولیس از همان اوایل فصل مدعی قهرمانی به شمار می‌رفت و مثل همیشه بار خود را برای صدرنشینی و فتح جام بسته بود.
همه ما طرفداران پرسپولیس آرزوی قهرمانی این تیم را داریم اما در طول فصل دیدیم که تیم محبوب ما چه فراز و نشیب‌هایی را پشت سر گذاشت که این شرایط واقعا نگران‌کننده شد. به هر حال پرسپولیس به عنوان قهرمان فصل‌های گذشته لیگ‌برتر با بضاعتی که داشت فعلا خود را در رده دوم جدول حفظ کرده است.
هفت بازی پیش روی تیم فوتبال پرسپولیس باقی مانده که هر هفت مسابقه یک فینال است. پرسپولیس در کوران قهرمانی به سر می‌برد و هر مسابقه برای این تیم اهمیتی حیاتی دارد. اکنون حساس‌ترین مرحله از لیگ برای پرسپولیس آغاز شده است. پرسپولیس در ادامه فصل به غیر از استقلال رقیب دیگری به نام سپاهان هم خواهد داشت که چراغ خاموش پیش می‌آید. سپاهان دو بازی مهم در هفته‌های آینده با استقلال و پرسپولیس دارد که نتایج این دو دیدار برای هر سه مدعی قهرمانی مهم است.
ما در نخستین دیدار لیگ برتری سال جدید باید با تیم فوتبال هوادار مصاف بدهیم. این تیم با این‌که نخستین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‎کند اما بارها ثابت کرده است که می‌تواند جایگاه خیلی بهتری در جدول رده‎بندی داشته باشد. البته هوادار هم فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشت اما با تمام این مشکلات من پیش‌بینی می‎کنم این تیم در پایان لیگ بتواند یک رتبه تک رقمی
به دست بیاورد.
رضا عنایتی سرمربی هوادار دانش زیادی در مربیگری دارد و تبحر خود را نشان داده است. به هیچ عنوان تیم عنایتی را نباید دست‌کم گرفت. هوادار اکنون تیم یازدهم جدول است و توانایی این را دارد که به رتبه‌های بالاتر می‌رسد و نکته‌ای که باید روی آن تاکید کنم این است که جایگاه یازدهمی این تیم نباید باعث دست کم گرفتن آن شود.
ما دیگر تا پایان فصل با استقلال بازی نداریم که یک شش امتیازی دیگر در انتظار ما باشد. هر چه هست به هفت دیدار باقی مانده مربوط می‌شود و همگی فینالی تمام عیار به شمار می‌رود. بازی با هوادار هم یکی از همین هفت فینال است.