جشنواره عکس «رمضان در قاب خوراکی ایرانی»

جشنواره عکس «رمضان در قاب خوراکی ایرانی»


اگر هم اهل نمایشگاه و نمایشگاه‌گردی هستید و هم شیفته ماه مبارک رمضان و البته خوردنی‌های لذید این ماه، احتمالا از گزینه پیشنهادی‌مان که بازدید از یک نمایشگاه عکس با موضوع خوراکی‌های مخصوص ماه رمضان است، استقبال می‌کنید.
این نمایشگاه با عنوان جشنواره عکس «رمضان در قاب خوراکی ایرانی» از هفته پیش با همکاری دفتر توسعه گردشگری داخلی معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی و مؤسسه فرهنگی و هنری مهرسان آغاز به کار کرد. فاطمی، مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، نوع نگاهی که در این نمایشگاه به تنوع غذایی ایران شده‌است را متفاوت عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه و عکس‌های به نمایش درآمده، عمده فرهنگ غذای ایران را معرفی می‌کند و هرکدام از این عکس‌ها تنوع غذایی و پوشش هر منطقه را نشان می‌دهند.
فاطمی، گردشگری خوراک را در ایران مغفول دانست و افزود: برای جبران این غفلت در وزارتخانه میزهای تخصصی گردشگری خوراک را راه‌اندازی کرده‌ایم و تلاش‌مان بر احیای فرهنگ تنوع غذایی کشور است. به‌طور مثال خوردن غذا نیز دارای آیین است که در برنامه‌هایمان به دو مقوله تنوع غذایی و آیین‌های خوردن غذا توجه ویژه داریم.
  ۹۰ قطعه عکس از بهمن رحیمی و آرشیو شبکه کارشناسان ملی گردشگری خوراک کشور در نمایشگاه عکس رمضان در قاب خوراکی ایرانی به نمایش گذاشته شده و بازدید برای عموم رایگان است. علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه تا ۱۴ اردیبهشت‌، از ساعت ۱۰ تا ۱۸ به آدرس میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، بعد از فرصت، پردیس گردشگری هنری و گردشگری خوراک مهرسان مراجعه و از آثار به نمایش درآمده بازدید کنند.