تقدیر امام جمعه اردبیل از مستند «عبای خاکی» شبکه قرآن

تقدیر امام جمعه اردبیل از مستند «عبای خاکی» شبکه قرآن

اگر از بیننده‌های برنامه‌های شبکه قرآن باشید، مستند «عبای خاکی» را دیده‌اید. این مستند تلویزیونی کاری از گروه علوم قرآنی شبکه قرآن و معارف سیما به تهیه‌کنندگی ابراهیم جاهد است که هر روز ساعت 18و30دقیقه پخش می‌شود و تلاش‌های مخلصانه مبلغان دینی در راه ترویج فرهنگ قرآن و عترت را در قالبی هنری و رسانه‌ای به تصویر می‌کشد.

به گزارش روابط‌عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، در این راستا حجت‌الاسلام سید‌حسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه استان اردبیل در مراسم تجلیل از اساتید و قاریان قرآن کریم استان اردبیل با حضور قرآنیان روستای قرآنی اندبیل از مستند عبای خاکی شبکه قرآن و معارف سیما ویژه روستای قرآنی اندبیل تقدیر کرد.
 امام جمعه اردبیل در این مراسم افزود: انتخاب اندبیل به‌عنوان روستای قرآنی کشور مایه افتخار و سربلندی کشور و علی‌الخصوص استان اردبیل شد و برگ زرین دیگری بر افتخارات قرآنی استان اضافه شد. پخش برنامه عبای خاکی و مستند بسیار عالی روستای قرآنی اندبیل از شبکه قرآن و معارف سیمای جمهوری اسلامی ایران برنامه بسیار خوبی بود و در شناخت ظرفیت‌های قرآنی استان و اندبیل بسیار موثر بود و از همه عوامل و زحمتکشان قرآنی اندبیل قدردانی می‌کنم.