سخنرانی‌های مرحوم فاطمی‌نیا منتشر شد

سخنرانی‌های مرحوم فاطمی‌نیا منتشر شد

پیکر استاد حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدا... فاطمی‌نیا چند روز پیش، در میان حزن و اندوه دوستداران و شیفتگان این استاد اخلاق، در قم به خاک سپرده شد اما برکات زندگی این خادم اهل بیت(ع) پس از مرگ وی نیز ادامه دارد.

برهمین اساس مجموعه‌ای از سخنرانی‌های استاد برای دوستداران فرهنگ و معارف اسلامی منتشر شده‌است. این کتاب «نکته‌ها از گفته‌ها» نام دارد و گزیده‌هایی از مجموعه سخنرانی‌های حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدا... فاطمی‌نیا را شامل می‌شود.
به‌مناسبت درگذشت استاد سیدعبدا... فاطمی‌نیا  ویراست جدید کتاب «نکته‌ها از گفته‌ها» به زودی توسط نشر نور معارف منتشر خواهد شد. این مجموعه دوجلدی حاوی گفتارهایی از سخنرانی‌های این عارف سالک و استاد اخلاق است. در حال حاضر، نسخه دیجیتال این اثر از طریق اپلیکیشن طاقچه قابل دریافت و مطالعه است.
مسجد و حسینیه الزهرا(س) از مراکز تبلیغی فرهنگی شهر مقدس مشهد در ایام حضور مرجع عالیقدر حضرت آیت‌ا... العظمی بهجت(ره) میزبان جلسات ایشان بوده است. اغلب سخنرانی‌های ایرادشده در این کتاب‌، در محضر ایشان بوده است‌. «نکته‌ها از گفته‌ها» مطالبی است کاربردی در زمینه‌های گوناگون به‌ویژه اخلاق و عرفان‌ که باید به این مطالب با همین دید نگریست‌. این اثر در سال‌های گذشته در قالب مجموعه‌ای سه جلدی توسط واحد فرهنگی مسجد و حسینیه‌الزهرا (س) مشهد مقدس در شش ‌نوبت چاپ شده و اینک به توفیق الهی و طی چند روز آینده ویراست جدید این مجموعه در قالب دو جلد توسط نشر نور معارف به چاپ خواهد رسید.