در مسیر تیرانا

در مسیر تیرانا

فاینورد و رم برای رسیدن به فینال تیرانا، عملکرد نسبتا متفاوتی نسبت به یکدیگر داشته‌اند. فاینورد در 12 بازی قبلی خود در این جام، هنوز نباخته و هشت پیروزی و 4 تساوی از خودش به جا گذاشته است. در مقابل جالوروسی 7 پیروزی، سه تساوی و دو باخت به دست آورده است. از طرف دیگر، این اولین بار نیست که دو تیم در بازی‌های اروپایی مقابل هم قرار می‌گیرند. این دو تیم در مرحله یک شانزدهم لیگ اروپا در فصل 15-2014 مقابل هم قرار گرفتند که رم در مجموع با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید.

ژوزه مورینیو: هنگامی که در شهر رم زندگی و کار می‌کنید، حال و هوای این باشگاه در سراسر شهر وجود دارد و ناخودآگاه باید آن را تنفس کنید. از همان روز اولی که با رم قرارداد امضا کردم می‌دانستم باشگاه بزرگی است، اما با این حال هنوز جام‌های زیادی ندارد. می‌خواهم به این مساله نگاهی احساسی داشته باشم. برای ما لیگ کنفرانس چیزی شبیه لیگ قهرمانان است و فینال آن اهمیت ویژه‌ای برایمان دارد.
آرنه اسلات: برای رسیدن به یک فینال فوتبال مطمئنا شما به شانس در بعضی لحظات نیاز دارید، اما این تیم کیفیت ویژه‌ای هم دارد. ما باعث شده‌ایم طرفداران احساس غرور کنند، اما ماموریت‌مان هنوز تمام نشده است. طرفداران همیشه چنین حسی نسبت به این تیم داشته‌اند، اما تصور می‌کنم این بار حس غرور بیشتری دارند. عملکردمان در اروپا نقش بسزایی در این باره داشته است و بدون شک پیروزی در بازی فینال، می‌تواند آنها را خوشحال‌تر از همیشه کند.