هیچ مخاطبی ناچار به خرید بلیت 700هزار تومانی نیست!

پاسخ پروژه سی‌صد به گزارش «جام‌جم»:

هیچ مخاطبی ناچار به خرید بلیت 700هزار تومانی نیست!

روابط عمومی پروژه «سیصد» در پاسخ به گزارش گروه فرهنگی جام‌جم با عنوان «سیصد هفتصد هزارتومانی!» در تاریخ 16 خرداد 1401، جوابیه‌ای به روزنامه ارسال کرده است که متن آن را در زیر می‌خوانید: «در ابتدای این گزارش آمده است که «چه کسی فکرش را می‌کرد روزی برسد برای دیدن یک کنسرت‌نمایش با صدای رضا بهرام هر نفر ناچار باشد نزدیک به 700 هزار تومان پرداخت کند؟»

لازم به توضیح است آقای رضا بهرام تاکنون اجراهای زنده بسیاری در ایران برگزارکرده و همچنین تورهای موسیقایی نیز در اروپا داشته‌اند و این در حالی است که مخاطبان بارها به هنر اجرای زنده‌اش صحه گذاشته‌اند و استقبال از اجراهای ایشان نیز، مبین این نکته است. 
علاوه برآن هیچ مخاطبی «ناچار»! به خرید بلیت 700 هزار تومانی نیست. برای اجرای پروژه سی‌صد قیمت کف بلیت 70 هزارتومان و قیمت سقف آن 695 هزارتومان است که در روند قیمت‌گذاری تیم اجرایی تلاش کرده‌اند تا تمام اقشار جامعه را پوشش دهند. در بخش دیگری از این گزارش نوشته شده است که «بلیت 700 هزار تومانی صدر مجلس و بلیت 70 هزار تومانی جلوی در است!» این موضوع نه‌تنها صحت ندارد بلکه مزید استحضار؛ اتفاقا دارندگان بلیت 70هزار تومانی به معنای واقعی در صدر مجلس می‌نشینند! همچنین از آنجا که این برنامه در فضای باز بدون هیچ‌گونه امکاناتی همچون صندلی، نور، صدا و... روی صحنه می‌رود، هزینه‌های سنگینی برای پروژه داشته اما ترجیح تیم برگزاری، ایجاد یک شرایط ایده‌آل در فضایی مناسب با روح اجرا بوده است.