کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

10مصدوم در آتش‌سوزی تابلو برق 
 آتش گرفتن تابلوی برق در یکی از محله‌های اهواز به مصدومیت 10نفر منجر شد‌.
به گزارش فارس، آتش‌سوزی تابلو برق ساعت 3و 41دقیقه بامداد پنجشنبه دوم تیر امسال در منطقه کوی انقلاب در ساختمان‌ مسکونی چهار طبقه رخ داد که 10نفرمصدوم و راهی بیمارستان شدند. 

مرگ 2 نفر با الکل 
۸۴ نفر بعد از مصرف الکل تقلبی در خوزستان‌ مسموم شدند که دو نفرشان فوت کردند. 
دکتر حبیب حی‌بر، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به ایسنا گفت‌: از ۲۳خرداد امسال تاکنون ۸۴نفر بر اثر مصرف الکل تقلبی دچار مسمومیت و در بیمارستان‌های خوزستان بستری شدند. در حال حاضر ۳۳نفر از این بیماران بستری و ۴۹نفر مرخص شده‌اند. همچنین هفت نفر از این افراد دچار عوارض بینایی و دو نفرهم در این رابطه به دلیل مسمومیت فوت شدند. 

پلیس، مانع خودکشی مردی شد 
حضور به‌موقع ماموران پلیس در محل، مانع مرگ جوان ۳۰‌ساله شد.
سرهنگ فرهاد آراوند، فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان استان بوشهر به سایت پلیس گفت‌: ماموران انتظامی دشتستان هنگام انجام ماموریت در روستای تنگ‌ارم مشاهده کردند مرد 30ساله‌ای روی دکل برق قصد حلق آویز کردن خود را دارد‌. او به دلیل‌ مشکلات شخصی و روانی قصد خودکشی داشت.
هنگامی که ماموران برای ایجاد آرامش و پایین آوردن وی اقدام کردند خود را از دکل برق حلق‌آویز کرد. درادامه ماموران با رفتن به بالای دکل برق و بریدن طناب، وی را به پایین آورده و نجاتش دادند. فرد مصدوم راهی بیمارستان شد. 

دستگیری مرده‌ای که مواد‌مخدر قاچاق می‌کرد
یکی از بزرگ‌ترین توزیع‌کنندگان مواد‌مخدر در شهرستان شوش که خود را مرده جا زده بود، شناسایی و بازداشت شد. 
به گزارش جام‌جم، سجاد اسدی‌مهر، دادستان عمومی و انقلاب شوش استان خوزستان گفت: پس از تلاش‌های شبانه‌روزی مرجع قضایی و پلیس یکی از بزرگ‌ترین توزیع‌کنندگان مواد‌مخدر درشوش شناسایی و بازداشت شد. متهم یکی از بزرگ‌ترین توزیع‌کنند‌گان مواد‌مخدر است که اقدام به ترانزیت وسیع مواد‌مخدر از شهرستان‌های همجوار به شوش کرده و در سال‌های اخیر در انتقال مواد‌مخدر نقش زیادی داشته‌است. او برای فرار از قانون و جلوگیری از اجرای محکومیت‌ها و مختومه شدن پرونده‌های اجرا نشده با همکاری برخی کارمندان دولتی در شهرستان‌های دیگر اقدام به ساخت گواهی فوت جعلی کرده و قبری برای خودش خریده بود.

قرار شبانه، رنگ خون گرفت
مرد جوان وقتی برای پایان دادن به اختلاف‌هایش با یکی از اقوامش به محل قرار در بزرگراه خرازی تهران رفت با شلیک گلوله به قتل رسید. 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت‌24 چهارشنبه، یکم تیر امسال درگیری منجر به قتل در بزرگراه خرازی به پلیس‌110 گزارش شد. ماموران کلانتری‌181 وردآورد و تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بررسی ماجرا به محل اعزام شدند. آنها مشاهده کردند مردی 30ساله با شلیک گلوله به سینه‌اش به قتل رسیده و ساعاتی از مرگ او می‌گذرد.
با دستور بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران، تحقیقات در این‌باره آغاز شد.  در جریان تحقیقات معلوم شد جسد را برادرش یافته و به پلیس خبرداده است. ماموران برای رازگشایی از این قتل به تحقیق از برادر مقتول پرداختندکه وی گفت: من خانه برادرم بودم که مردی از اقوام به او زنگ زد و با هم درگیری لفظی پیدا کردند. برادرم به‌شدت عصبانی بود. قراری در بزرگراه خرازی گذاشتند. برادرم ساعت 10شب از خانه بیرون رفت و گفت نگران نباشم فقط با آن مرد حرف می‌زند و بعد به خانه برمی‌گردد. هر چه اصرار کردم نرود، بی فایده بود. وقتی غیبتش طولانی شد وبرنگشت. دل‌نگران شده و چند بار به تلفنش زنگ زدم اما جواب نداد. دلشوره به جانم افتاده بود که همین باعث شد، راهی محل قرار آنها شوم. وقتی به بزرگراه خرازی رسیدم، اطراف محل قرار را جست‌وجو کردم تا این‌که جسد برادرم را یافتم که با شلیک گلوله به قتل رسیده بود. شوکه شده بودم و نمی‌دانستم چه کار باید کنم. به پلیس زنگ زدم و ماجرا را اطلاع دادم.محمد حسین زارعی، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: با توجه به شواهدی که به دست آمده و مشخص شدن هویت تنها مظنون پرونده، او تحت تعقیب ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.