شهادت مامور پلیس هنگام جلب مرد خشمگین

شهادت مامور پلیس هنگام جلب مرد خشمگین

مرد خشمگین وقتی فهمید همسرش همراه دو مامور برای جلب او به مقابل خانه آمده‌اند، یکی از ماموران را با شلیک گلوله به شهادت رساند و بعد از زخمی کردن همسرش خودکشی کرد. این در حالی است که تحقیقات مقدماتی نشان داده  دو مامور پلیس در زمان جلب متهم مسلح نبودند.

به گزارش خبرنگار جام‌جم‌، ساعت 11و 30دقیقه پیش از ظهر پنجشنبه دوم تیر امسال وقوع تیراندازی در طبقه سوم خانه‌ای در خیابان قنبرزاده رودکی به پلیس 110 تهران گزارش شد‌. ماموران به محل اعزام شده و مشاهده کردند زنی 40ساله ‌با دو گلوله زخمی شده و در ورودی ساختمان ‌در پاگرد راه پله‌ها افتاده است. ماموران وقتی وارد طبقه اول شدند، پیکر همسر 47ساله این زن را که با شلیک به سرش خودکشی کرده بود‌ را یافتند. 
در طبقه دوم هم با پیکر سرگرد کلانتری نواب ‌رو‌به‌رو شدند که گلوله‌ای به ‌قفسه سینه‌اش ‌اصابت کرده بود. پیکر مامور شهید 38ساله و ضارب او به پزشکی قانونی و زن زخمی به بیمارستان انتقال یافت. پرونده‌ای در نزد ساسان غلامی، بازپرس شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشکیل و تحقیقات ‌درباره ابعاد این پرونده ‌ادامه دارد. در خصوص حادثه معلوم شد مرد میانسال با همسرش‌ اختلاف پیدا کرده و این اختلافات باعث شده ‌بود این زن همراه ‌پسر 12ساله‌شان نزد خانواده‌اش در شهرستان سبزوار استان خراسان رضوی برود. ‌در ادامه هم به دادگاه خانواده رفته و مهریه‌اش را به اجرا گذاشته بود. با وجود ‌چند مرتبه اخطار ‌برای شوهرش اما او در جلسات دادگاه ‌حاضر نشده بود. به همین دلیل ‌قاضی پرونده حکم جلب وی را صادر کرده بود.   روز پنجشنبه این زن 40ساله همراه پسر 12ساله‌اش‌ با در دست داشتن نیابت قضایی برای جلب شوهرش به کلانتری نواب تهران رفته و دو سرگرد کلانتری برای اجرای دستور قضایی همراه او راهی خانه‌اش در محله نواب شدند. مرد 47ساله وقتی متوجه حضور ماموران شد، در را باز نکرد که در ادامه بر اساس حکم قضایی‌، در خانه با کمک کلید‌ساز باز و ماموران وارد ساختمان شدند.  ناگهان مرد خشمگین در حالی که اسلحه‌ای در دست داشت از خانه بیرون آمد و به سمت ماموران کلانتری و همسرش شلیک کرد. بر اثر شلیک گلوله سرگرد محمد یاسمی به شهادت رسید و همسر متهم نیز زخمی شد. او سپس به سر خود شلیک کرد و به زندگی‌اش پایان داد. 
با دستور قضایی، کارآگاهان پلیس آگاهی تهران تحقیقات در این باره را آغاز کردند.