واکنش طارمی به سوءبرداشت‌ها از یک مصاحبه

واکنش طارمی به سوءبرداشت‌ها از یک مصاحبه

در روزهایی که مهدی طارمی سومین سال حضورش در پورتو را پیش رو دارد، مصاحبه‌ای از او در فضای مجازی منتشر شد که علاوه بر رسانه‌های ایران، واکنش روزنامه‌های پرتغالی را هم به همراه داشت.

مهاجم ایرانی دراگون‌ها در مصاحبه خود گفته بود اگر به جای مدیرعامل باشگاه پورتو بود اجازه می‌داد یک بازیکن ۳۰ساله یعنی خودش به فروش برسد، چون او دو سال دیگر نمی‌تواند از نظر مالی برای تیمش مفید باشد.  این اظهارات طارمی با واکنش مطبوعات پرتغال همراه شد و بسیاری این قسمت از صحبت‌های او را بازتاب دادند و مدعی شدند ستاره پورتو از باشگاه درخواست کرده او را به تیمی دیگر بفروشد تا بتوانند از پول او استفاده کنند. 
این واکنش‌ها به قدری بود که در نهایت خود طارمی در این زمینه بیانیه‌ای منتشر کرد و در این باره گفت: من این شهر (پورتو) و مردم را دوست دارم؛ کسانی که همیشه از زمانی که به اینجا رسیدم با من به خوبی رفتار کردند. 
تمرکز من همیشه روی این بوده و خواهد بود که بهترین کاری که می‌توانم برای پورتو انجام بدهم. اینجا خوشحالم و هر چیزی که در رسانه‌ها منتشر می‌شود رابطه من با هواداران، باشگاه و کل ساختار را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد. ما پورتو هستیم.