بدون تیتر

بدون تیتر

  سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو گفت: روند کاهشی قیمت‌ها در بازار خودرو که از حدودا دو ماه پیش آغاز شده، تحت تاثیر اخبار مذاکرات برجام نیز تداوم یافته و بازار شیب نزولی را طی می‌کند؛ این در حالی است که بازار از خریدار خالی مانده و همه فروشنده هستند اما مشتری نیست.

  مجید حقی، معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از فعال‌سازی بسته ۴۰ گیگابایتی اینترنت برای افراد مشمول سه دهک اول یارانه‌بگیر خبر داد.

  محمد جلال، مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان این‌که روزانه حدود ۸۲میلیارد تومان خرید نان توسط مردم انجام می‌شود، گفت: به این ترتیب به‌طور متوسط حدود هزار تومان مبلغ سرانه خرید نان هر ایرانی در روز است.

  مهرداد عباد، عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می‌گوید با نگاهی به محدودیت‌های تحریم‌ها بر ابعاد مختلف اقتصاد ایران، این محدودیت‌ها می‌تواند در برنامه‌ریزی برای آینده شرکت‌های کوچک و متوسط تاثیری مهم داشته باشد.

  امید امینی، مدیرکل دفتر طیور وزارت جهاد کشاورزی پیش‌بینی کرد امسال نزدیک به سه میلیون و ۷۸۰هزار تن گوشت مرغ و تخم‌مرغ در کشور تولید شود.

  بانک مرکزی اعلام کرد که مجموعه مقررات ارزی منطبق با تغییرات فرآیند تجارت خارجی در هفت بخش، پس از ۱۰سال بازنگری، اصلاح و تکمیل شد و روی پایگاه اطلاع‌رسانی بانک مرکزی در دسترس عموم قرار گرفت.

  به گفته حسن میرزایی، سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، در چهار ماهه امسال، سهم این استان از صادرات غیرنفتی کشور 2.32درصد و بیشترین واردات به این استان مربوط به مواد اولیه بخش تولید، ماشین‌آلات صنعتی، قطعات کامپیوتری و گوشی تلفن همراه بوده‌است.

  در راستای تامین مسکن شهروندان تهرانی، تفاهم‌نامه ساخت ۳۰ زار واحد مسکونی بین شهرداری تهران و بخش خصوصی به امضا رسید که این پروژه در دو قالب مشارکتی و نهضت ملی مسکن احداث خواهد شد.

  غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران در دیدار با سفیر جدید ایران در بنگلادش، موانع تعرفه‌ای و مشکلات حمل‌ونقل را به‌عنوان اصلی‌ترین عوامل تضعیف روابط تجاری ایران و بنگلادش برشمرد.