تاکید بر لزوم پیوست رسانه‌ای برای طرح‌های اجرایی

تاکید بر لزوم پیوست رسانه‌ای برای طرح‌های اجرایی

سیدتقی سهرابی، معاون حقوقی و امور مجلس صداوسیما به دعوت رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در کمیسیون اقتصادی مجلس حضور یافت.

در این نشست که همزمان چند طرح و لایحه اقتصادی ازجمله اصلاح قانون بازار سرمایه در دستورکار کمیسیون اقتصادی مجلس قرار داشت، سهرابی با اشاره به جایگاه رسانه در سرعت‌بخشیدن به مجموعه برنامه‌های اجرایی مجلس و دولت در جامعه هدف، لزوم پیوست رسانه‌ای برای طرح‌های اجرایی را متذکر شد.
وی، دو کارکرد مهم اطلاع‌رسانی و آموزش را ازجمله وظایف مهم رسانه در جهت آموزش به شهروندان و ارتقای سواد مالی آنها به‌منظور اجرای برنامه‌های اقتصادی دولت و مجلس عنوان کرد.
سهرابی با اشاره به عملکرد صداوسیما در معرفی وظایف بازار سرمایه کشور و آموزش چگونگی فعالیت شهروندان در این بازار، آمادگی سازمان صداوسیما را برای همکاری با متولیان و مسئولان بازار سرمایه به‌ویژه در امر تبلیغ، اطلاع‌رسانی و آموزش ارتقای سواد مالی شهروندان اعلام کرد.  معاون حقوقی و امور مجلس صداوسیما همچنین از اهتمام و توجه رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در استفاده بیش از پیش به امر مهم پیوست رسانه‌ای برای طرح‌های اقتصادی تشکر کرد. 
در این نشست دکتر پورابراهیمی، رئیس کمیسیون مجلس شورای اسلامی ‌با قدردانی از حضور معاون حقوقی و امور مجلس صداوسیما در کمیسیون، خواستار حضور و مشارکت بیش از پیش رسانه‌ملی با برنامه‌های اقتصادی مجلس و ارائه پیوست رسانه‌ای برای طرح‌ها و لوایح شد.
در این جلسه آقایان حسن پوربیگلری، محسن علیزاده و عفت شریعتی از اعضای کمیسیون اقتصادی راجع‌به نقش اثرگذار صداوسیما در پیشبرد برنامه‌های اقتصادی کشور مطالبی بیان کردند.