وعده رونالدو برای برملایی حقایق

وعده رونالدو برای برملایی حقایق

کریستیانو رونالدوی 37ساله که پیش از این گفته می‌شد به دنبال جدایی از منچستریونایتد به منظور بازی در لیگ قهرمانان اروپا با تیمی دیگر است، در واکنش به ادعا‌ی رسانه‌ها در چند ماه اخیر درباره خودش، آنها را به دروغگویی متهم کرد.

 برنده پنج توپ طلا که به نظر می‌رسد در فاصله دو هفته مانده به پایان نقل‌وانتقالات تابستانی در منچستریونایتد ماندنی است، زیر پست یکی از حساب‌های اینستاگرامی حامی خود، ضمن تکذیب ادعا‌ی برخی رسانه‌ها نوشت: «آنها وقتی چند هفته دیگر (با من) مصاحبه ‌کنند پی به حقیقت می‌برند. رسانه‌ها دروغ می‌گویند. من یک دفترچه یادداشت دارم و در چند ماه گذشته از 100 خبری که نُت‌برداری کرده‌ام، تنها پنج مورد درست بوده است. تصور کنید اوضاع چطور است. به این نکته توجه داشته باشید».
در همین حال، گری نویل در واکنش به اظهارات مطرح شده از سوی رونالدو، از این بازیکن خواست هرچه زودتر در مورد حقایق پشت‌پرده صحبت کند.
این کاپیتان سابق یونایتد در توییترش نوشت: «‌چرا بزرگ‌ترین بازیکن تاریخ (از نظر من) باید دو هفته برای گفتن حقیقت به هواداران منچستریونایتد صبر کند؟ همین حالا پاشو و حرف بزن! این باشگاه در بحران است و نیاز به رهبری برای هدایت دارد. او تنها کسی است که می‌تواند این شرایط را سر و سامان دهد.»