یک رمان، موضوع مسابقه شد

یک رمان، موضوع مسابقه شد

نوجوانان علاقه‌مند به شرکت در طرح کتاب بازی(۲) و پیوستن به مسابقه «اینجا نویسنده شو» همچنان فرصت حضور در این رویداد فرهنگی را دارند.

مهلت شرکت در مسابقه #اینجا_ نویسنده_شو در قالب طرح کتاب بازی(۲) با محوریت «اعترافات کاتب کشته شده»اثر ساسان ناطق تا روز پنجشنبه دهم شهریورماه ۱۴۰۱ تمدید شد.
علاقه‌مندان نوجوان (زیر ۱۸سال) شرکت در این مسابقه باید پس از مطالعه کتاب «اعترافات کاتب کشته شده» اثر ساسان ناطق، پایان‌بندی آن را با استفاده از خلاقیت، تخیل و مهارت‌های نویسندگی بین ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ کلمه ادامه داده و داستان‌های کوتاهی با رعایت امانتداری خلق کنند.
برگزاری این مسابقه که از ۱۳مردادماه آغاز شده بود با تغییر مهلت نهایی ارسال آثار از ۲۵مرداد به ۱۰شهریور۱۴۰۱ پیگیری خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند نسخه فیزیکی کتاب را از کتابفروشی‌های سراسر کشور و وب‌سایت sooremehr.ir و نسخه الکترونیکی آن را از طریق وب‌سایت ebook.sooremehr.ir تهیه کنند. طبق اعلام دبیرخانه این مسابقه، برگزیدگان این مسابقه ۱۲ شهریورماه در مراسمی معرفی و تقدیر خواهند شد. «اعترافات کاتب کشته شده» قصه‌ جوانی است که پدرش روزی کاتب اعظم دربار معاویه بوده و حالا او قبل از ظهر عاشورا، در خیمه‌ای است که کاتبانش گزارش جنگ را برای یزید مکتوب می‌کنند. هر کدام از آدم‌های درون خیمه قصه‌ای هولناک به موازات واقعه اصلی روایت می‌کند؛ قصه‌ای که پرده از راز عاشورا برمی‌دارد. خطری بزرگ پسرِ کاتب اعظم را تهدید می‌کند.