گالری اثر

کجا بروی؟

گالری اثر

نمایشگاه انفرادی «بیرون از زمان» که به نمایش آثار پریدخت مشکزاد اختصاص دارد، در گالری اثر به نشانی تهران، خیابان ایرانشهر، کوی برفروشان، پلاک ۱۶ درحال برگزاری است. این نمایشگاه تا اول مهرماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت 16 تا 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.

نگارخانه احسان
نمایشگاه انفرادی «آثار حمید مهدوی» که به نمایش آثار وی اختصاص دارد، در نگارخانه احسان به نشانی تهران، اقدسیه، آجودانیه، خیابان چهاردهم شرقی، شماره 22 درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ 22 شهریور ادامه دارد، همه روزه از ساعت 16 تا 19 پذیرای بازدیدکنندگان است.

گالری گلستان

نمایشگاه انفرادی «گلستان» که به نمایش آثار علی گلستانه اختصاص دارد، در گالری گلستان به نشانی تهران، خیابان دروس، خیابان کماسایی، پلاک 34 درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ 30 شهریور ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای پنجشنبه از ساعت 16 تا 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.همچنین «گلستان در گلستان» عنوان تازه‌ترین نمایشگاه نقاشی‌های توران فرهت، هنرمند نقاش است که تا ۳۰ شهریور در گالری گلستان برپا می‌شود.
این نمایشگاه مشتمل بر ۳۰ اثر نقاشی رنگ و روغن و میکس مدیاست. آثار این نمایشگاه در سبک آبستره نقاشی شده و ترکیب موضوع، سبک، طرح‌ها و رنگ‌ها، هنر دوستان را به نمایشگاهی متفاوت فرا می‌خواند.توران فرهت، زاده ۱۳۲۶ شهر لاهیجان، فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۴۹ با گویندگی رادیو آبادان آغاز کرد. نقاشی را تجربی آموخت و بعدها به صورت آکادمیک در رشته کارشناسی نقاشی و کارشناسی ارشد ارتباط تصویری ادامه داد.

نگارخانه کهفی
«شیب دوم خط» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار هانیه برزگر اختصاص دارد و در نگارخانه کهفی به نشانی تهران، بلوار قیطریه، روبه‌روی پارک قیطریه، خیابان حدادنژاد، نبش بن‌بست عزیزی، پلاک یک درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ 23 شهریور ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت 17 تا 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.

گالری شلمان
نمایشگاه انفرادی «عبور لغزان» که به نمایش آثار طناز پریشان‌زاده اختصاص دارد، در گالری شلمان به نشانی تهران، میرداماد، نرسیده به شریعتی، رودبارغربی (جنوبی)، کوچه کاووسی، پلاک 27 درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ 23 شهریور ادامه دارد، همه روزه از ساعت 16 تا 20و30 دقیقه پذیرای بازدیدکنندگان است.