قتل در کرج، دستگیری در کیش

قتل در کرج، دستگیری در کیش

مرد جوان که بعد از قتل مسلحانه در کرج قصد فرار به کویت را داشت، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از دهم مرداد امسال و با گزارش تیراندازی مرگبار مقابل پارک پامچال کرج آغاز شد. تیم جنایی با حضور در محل متوجه شد، راننده یک دستگاه پژو پرشیا مقابل ایستگاه صلواتی توقف کرده بود که هدف شلیک گلوله قرار گرفت و جان باخت. 
با بررسی دوربین‌های مداربسته اطراف محل تیراندازی مشخص شد، قاتل بعد از شلیک، سوار موتورسیکلتی شده و از محل فرار کرده است. جسد مقتول با دستور قضایی به پزشکی قانونی انتقال یافت و کارآگاهان تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت را ادامه دادند. 
شش مظنون در این رابطه دستگیر شدند که با تحقیق از آنها مشخص شد در ماجرا نقشی نداشتند. سرانجام ردپای مردی به نام سعید در این پرونده به دست آمد. ماموران وقتی سراغ او رفتند، متوجه شدند او همزمان با قتل ناپدید شده است.  با ردیابی‌های تخصصی رد متهم در جزیره کیش به دست آمد و کارآگاهان دریافتند او قصد دارد با مدارک خارجی از کشور فرار کند و به کویت برود.
تیمی از ماموران راهی این جزیره شد و سعید را قبل از فرار دستگیر کرد. با تحقیق از متهم مشخص شد، مقتول با یکی از آشنایان متهم اختلاف داشته و حتی شکایت هم کرده و پرونده قضایی تشکیل داده بودند. سعید برای حمایت از آشنای خود و انتقام از مقتول نقشه این قتل را طراحی و اجرا کرده بود.
سرهنگ محمدنادربیگی‌، رئیس پلیس آگاهی البرز در این باره گفت: تحقیق از متهم برای رازگشایی از انگیزه قتل با دستور قضایی در پلیس آگاهی ادامه دارد.