فصل جدید «حسینیه معلی» در اعیاد شعبانیه

فصل جدید «حسینیه معلی» در اعیاد شعبانیه

براساس اعلام فراخوان صفحه مجازی «حسینیه معلی» و زیرنویس شبکه سه سیما، این برنامه تلویزیونی ویژه اعیاد شعبانیه خودش را مهیای آنتن خواهد کرد.

در این فراخوان که صفحه مجازی حسینیه معلی آن را منتشر کرده، شرکت‌کنندگان ویدئویی از اجرای خودشان در قالب‌های متناسب با مجالس اهل‌بیت (علیهم‌السلام) اعم از مدح‌خوانی، سرودخوانی، شعرخوانی و... تهیه کنند تا از میان این ویدئوها، عوامل برنامه برترین‌ها را برای حضور در این برنامه تلویزیونی آماده کنند. 

مهدی رسولی، سعید حدادیان، مجید بنی‌فاطمه و محمد صمیمی از مداحان اهل بیت(ع) به‌عنوان میزبان در سری اول حسینیه معلی حضور داشتند و در فصل گذشته سعید حدادیان جای خودش را به مهدی سلحشور داد. احتمال دارد این ترکیب در فصل جدید هم تغییراتی داشته باشد اما هنوز جزئیاتی از این فصل مطرح نشده است.

همان‌طور که سعید ستودگان، تهیه‌کننده برنامه در گفت‌وگویی به بازتاب‌های مردمی حسینیه معلی اشاره کرده بود؛ استقبال‌ها از این برنامه تلویزیونی باعث شد که شبکه سه و عوامل کار به سمت ساخت فصل‌های دیگر بروند.  حضور نوجوانان در این برنامه و مداحی‌شان مورد استقبال بسیاری از علاقه‌مندان به ستایشگری اهل‌بیت عصمت و طهارت قرار گرفته، تا جایی‌که بسیاری این درخواست را از صاحبان این برنامه داشته‌اند .