ضدونقیض‌های یک تخلف اخلاقی!

ضدونقیض‌های یک تخلف اخلاقی!

ماجرای تعرض به نوجوانان فوتبالیست در یک مدرسه فوتبال در مشهد، در نوع خودش تکان‌دهنده و تلخ بود. ظاهرا در یک تیم فوتبال مشهدی و در رده سنی پایه‌ها به ۱۵نوجوان تعرض صورت گرفته و خانواده‌های این افراد با حضور در حراست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی شکایات خود را ثبت کرده‌اند.

اما عجیب است ‌که احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال و رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی در مورد مباحث مطرح شده نسبت به تخلف یک مدرسه فوتبال در مشهد گفت:‌ «فدراسیون فوتبال از طریق رسانه‌ها متوجه شد در یکی از مدارس فوتبال چنین موضوعی مطرح شده است!» با همین دست فرمان، محسن حیدری، دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی هم در اولین واکنش به این خبر عنوان کرد: «ما از این موضوع بی‌اطلاع بودیم. باید به اداره کل ورزش بروم تا از صحت و سقم ماجرا مطلع شوم!»
اینها درحالی است که وزارت ورزش و جوانان طی بیانیه‌ای اعلام کرده دو هفته پیش از ماجرا خبر داشته! در این بیانیه آمده: «دو هفته پیش و به محض وصول گزارش‌هایی از تخلف در یکی از مدارس فوتبال در شهر مشهد، سید‌حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان به حراست این وزارتخانه دستور داد که به موضوع رسیدگی کرده و پس از بررسی این ادعاها، در صورت صحت گزارش‌های رسیده با عامل یا عاملان این اتفاق با قاطعیت برخورد شود.»
ضمیمه قفسه کتاب