حق با شماست

حق با شماست

# سرقت_ پراید
علیزاده از تهران:
طبق اعلام استاندار تهران هر ماه هزار پراید فقط در تهران سرقت می‌شود؛ چرا شرکت سازنده این خودرو فکری به حال بهبود امنیت آن نمی‌کند که مصرف‌کنندگانی که با سختی آن را تهیه کرده‌اند با چنین خسارت‌هایی روبه‌رو نشوند؟

# نظارت_ قیمت
شکیب از تهران:
با نزدیک‌شدن به بازار شب عید، دوباره قیمت‌های عجیب و حراجی‌‎های به‌ظاهر تخفیف‌خورده راه افتاده است؛ در حالی که قیمت‌ها با ارزش آن کالا به‌هیچ‌وجه برابری نمی‌کند. بهتر نیست در یک ماه پایانی سال، نظارتی دقیق بر قیمت‌گذاری اصناف وجود داشته باشد تا مردم با خیالی آسوده‌تر بتوانند خرید کنند؟

# ویروس_ انگلیسی
شهروندی از تهران:
آن زمان که خبر ابتلای اولین افراد به ویروس انگلیسی در دنیا پیچید، چرا مرزهای کشور بسته نشد که امروز مسوولان از طغیان این ویروس جهش‌یافته نگویند و همه‌چیز را برسر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیندازند؟ درست است که رعایت‌ها کم‌شده اما اولین قدم اشتباه توسط مسوولان برداشته‌شده که به طور سفت‌وسخت مانع ورود ویروس به کشور نشده‌‌اند.

# انتقال_ خودرو
فهیمی از تهران:
ظاهرا دوباره بر سر نقل‌وانتقال خودرو میان پلیس و سردفتران چالش ایجاد شده است؛ چرا تکلیف مردم منتظر در این میان مشخص نمی‌شود و آنها باید در این مسائل چه‌کار کنند تا زودتر به نتیجه برسند؟

# خرید_ اینترنتی
صالحی‌نیا از کرج:
همه مسوولان از لزوم خرید اینترنتی در این روزهای پایانی سال می‌گویند اما هیچ نهادی معتبربودن یا نبودن این فروشگاه‌های اینترنتی را اعلام نمی‌کند. اگر در این شرایط اتفاقی بیفتد، چه کسی مسوولیت آن را قبول می‌کند؟ در شرایطی که خرید اینترنتی ریسک بالایی دارد. فکر می‌کنم توصیه خرید اینترنتی زمانی به‌جا و مناسب است که فروشگاه‌های مطمئن و شناخته‌شده را هم از طریق مختلف به مردم معرفی کنیم.  

# دستمزد _کارگر
رفیعی از تهران:
امیدوارم دستمزد کارگران قرادادی و پیمانی در سال جدید با در نظر گرفتن شرایط زندگی امروز جامعه،به گونه‌ای  منصفانه تعیین شود تا رفاه حداقلی و رضایت خاطر  برای کارگران و بازنشستگان را به دنبال
داشته باشد.