حق با شماست

حق با شماست

#تورم-برنج
اسدی از تهران:
از ستاد تنظیم قیمت کالا تقاضا دارم بر قیمت برنج نظارت بیشتری کند، در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها قیمت برنج تا کیلویی 40هزار تومان به فروش می‏رسد.

#دستفروش-ترافیک
خالدی از تهران:
حضور دستفروشان که بعضی از آنها خردسال هستند در بزرگراه‌های همت و شهید خرازی باعث ایجاد ترافیک و بعضا تصادف در این بزرگراه‌ها شده است؛ مسوولان چرا دراین‌باره فکری نمی‏کنند؟

#امکانات-چیتگر
قاسمی از تهران:
بوستان چیتگر که یکی از بوستان‌های بزرگ شهر تهران است از امکانات ورزشی کمی برخوردار است که جوابگوی مراجعه بیش‌ازاندازه به این بوستان نیست. امیدوارم شهرداری پایتخت فکری به حال این موضوع کند.

#تورم-مرغ
جبلی از تهران:
قیمت مرغ در خرده‌فروشی‌های سطح شهر تهران با اختلاف هر کیلو 7000 تومان از نرخ مصوب به 32هزار تومان رسیده است. چرا بازرسان تنظیم بازار دراین‌باره نظارتی ندارند؟

#معاینه-فنی
یک راننده از تهران:
چرا بعضی از مراکز معاینه‌فنی روز تعطیل خدمت‌رسانی نمی‌کنند اما برخی دیگر در روزهای تعطیل و جمعه هم به مشتریان سرویس می‌دهند؟

#فرهنگ-زباله
نادری از تهران:
بعضی از ساکنان خیابان نساء بلوار میرداماد زباله‌های خود را درون سطل‌زباله نمی‌ریزند و در کنار آن قرار می‌دهند که باعث جمع‌شدن حشرات و حیوانات موذی می‌شود.

#آسفالت-یاسینی
ملکی از تهران:
وجود آسفالت ناهموار و گودال در بزرگراه یاسینی باعث‌شده رانندگان یکباره مسیر خود را تغییر دهند یا از سرعت خود را بکاهند که این امر به تصادف در این بزرگراه منجر می‌شود.

#اسراف-آب
شهروندی از تهران:
هواشناسی بارها اعلام‌کرده که هوا گرم‏تر خواهد شد و این می‎تواند مصرف آب را بیشتر کند. این در حالی است که در بزرگراه‏ها و خیابان‎های تهران مانند بزرگراه حقانی، همت و شیخ‌فضل‌ا... آب در زمان اوج گرما و در بعدازظهر باز است و درخت‏ها در آن زمان آبیاری می‏شود. با این کار فقط آب هدر می‎رود.