ادامه «کلبه عموپورنگ» تا ۱۰۰ قسمت دیگر

ادامه «کلبه عموپورنگ» تا ۱۰۰ قسمت دیگر


تهیه‌کننده مجموعه «کلبه عموپورنگ» از فیلمبرداری ادامه این مجموعه و احتمال پخش آن به‌زودی خبر داد.
به گزارش صبا، کلبه عمو پورنگ به کارگردانی احمد درویشعلی‌پور و تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده اولین پخش خود را در 13قسمت در نوروز۱۴۰۰ تجربه کرد.
فصل‌دوم این مجموعه تلویزیونی در
27 قسمت در ماه رمضان روی آنتن شبکه دو سیما رفت و به مفاهیمی مانند سبک زندگی ایرانی اسلامی، تشویق به حفظ محیط‌زیست، رعایت مسائل شهری، احترام به قوانین شهری و تحکیم روابط کودکان و خانواده
پرداخت.
حال مسلم آقاجانزاده تهیه‌کننده کلبه عموپورنگ در گفت‌وگو با خبرنگار صبا از فیلمبرداری ادامه این مجموعه خبر داد و گفت: قصه این مجموعه از ابتدا برای ۱۴۰قسمت نگارش‌شده که تا این لحظه ۴۰قسمت آن روی آنتن رفته و درحال حاضر مشغول فیلمبرداری ادامه آن ۱۰۰قسمت هستیم.
به گفته این تهیه‌کننده، زمانی که حجم تولید این بخش جدید به یک عدد منطقی برسد همزمان نیز کار برای پخش از شبکه دو آماده می‌شود.
آقاجانزاده درباره گروه بازیگران کلبه عموپورنگ عنوان کرد: گروه بازیگرانی که از ابتدا در کنار ما بوده‌اند، همچنان در این پروژه حضور دارند و شش بازیگر جدید نیز به گروه بازیگران اضافه شده‌اند که هر زمان تست گریم و لباس آنها انجام شود اسامی‌شان را اعلام می‌کنیم.
به گفته آقاجانزاده، ۱۰۰قسمتی که درحال تولید است از نظر محتوا در ادامه ۴۰قسمت گذشته است و به نوعی همه موضوعات را دربرمی‌گیرد. مانند موضوعات روان‌شناسی کودک، موضوعات مرتبط با خانواده، محیط‌زیست و...
میزان بازدیدهای مردم از این مجموعه در برنامه تلوبیون است که شاید مجموع این بازدیدها
به بیش از ۱۳میلیون برسد.