از دستگیری قاتلان تا انهدام زمین‌خواری

از دستگیری قاتلان تا انهدام زمین‌خواری


فرمانده انتظامی استان کرمان از پیگیری و انهدام دو باند قتل و جعل اسناد در این استان خبر داد. به گزارش جام‌جم، سردار عبدالرضا ناظری با اشاره به دستگیری عاملان جنایت مسلحانه در خیابان ابوذر کرمان اظهار کرد: 27اردیبهشت امسال یک فقره قتل مسلحانه در خیابان ابوذر شهر کرمان به پلیس گزارش شد. قاتلان که با فرد خاصی خصومت شخصی داشتند برای مورد هدف قراردادن این فرد اقدام به تیراندازی کردند که سه نفر افراد رهگذر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که دو نفر از آنها مجروح‌شده و یک نفر در مسیر انتقال به بیمارستان فوت کرد.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی این قاتلان کمتر از 48ساعت شناسایی و طی 10روز پس از وقوع قتل، دستگیر شدند و به عمل مجرمانه خود اعتراف کردند. همراه دو نفر متهم اصلی، 8نفر دیگر که در مخفی‌کردن مجرمان و سلاح همکاری داشتند بازداشت شدند.
سردار ناظری در ادامه به شناسایی و انهدام باند جعل اسناد، زمین‌های دولتی و زمین‌هایی که در اصالت سند آنها شک و شبهه‌ای وجود داشت اشاره کرد و گفت: این باند به جعل و تنظیم سند برای این زمین‌ها در استان اقدام می‌کردند و زمین‌های دولتی و زمین‌هایی را که معارض داشتند با اسناد جعلی به فروش می‌رساندند. تاکنون سه نفر از اعضای این باند شناسایی شده‌اند. ارزش ریالی زمین‌های جعل‌شده و به فروش رسیده بیش از 60 هزار میلیارد ریال است.