محک زدن شجاعت خبرنگاران 

محک زدن شجاعت خبرنگاران 

برنامه برمودا در ادامه دعوت از مهمانان خاص خود، سراغ خبرنگار معروف لبنانی رفته که پیش از این هم با گزارش‌هایش شهرت پیدا کرده بود.البته ویژگی این برنامه، حال و هوای متفاوت آن و روایت جالبی بود که سید محمد حسینی، خبرنگار صداوسیما در لبنان از آمدن خبرنگاران به این منطقه می‌گفت.

سید محمد حسینی پیش از این هم در حین تهیه گزارش از عملیات ارتش سوریه در استان لاذقیه این کشور، مورد اصابت خمپاره تروریست‌ها قرار گرفته و مجروح شده بود. او در برنامه برمودا، روایت‌های متفاوتی داشت که یکی از آنها مربوط به محک زدن شجاعت خبرنگارانی بود که به لبنان می‌روند. 

«ساختمان پزشکان» به آی‌فیلم 2 رسید
سریال طنز «ساختمان پزشکان»ازدوشنبه 20فروردین درجدول پخش آی‌فیلم 2 قرارگرفت. با پایان سریال در حال پخش «شکرستان عروسکی»، سریال «ساختمان پزشکان» به درخواست مکرر مخاطبان از روز دوشنبه از شبکه آی‌فیلم 2 پخش می‌شود. ساختمان پزشکان یک سریال کمدی به کارگردانی سروش صحت و تولید سال 1390 است.داستان‌ این سریال به زندگی پرجنجال نیما افشار می‌پردازد. نیما که روان‌شناس است در میان مشکلات خود با بیماران مختلف و مشکلات مالی، تلاش دائمی برای حفظ آرامش و صلح بین والدین و برادر بی‌پروا،همسرشکاک ودرنهایت تحمل منشی کندذهنش دارد.بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، هومن برق‌نورد، شقایق دهقان، فرناز رهنما، پروین قائم‌مقامی، نعیمه نظام‌دوست، مونا فرجاد، رضا کریمی، اصغر حیدری، مجید شهریاری، مهدی محمدزاده، مرجان سپهری، هوشنگ حریرچیان، محمد شیری، امید روحانی و سیروس ابراهیم‌زاده در این سریال کمدی به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال ساختمان پزشکان هر روز ساعت 17 به وقت تهران، 18 به وقت کابل و 18 و 30 دقیقه به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی‌فیلم 2 پخش می‌شود.

اتفاق ویژه «رستگاری» از نظر یک بازیگر
سریال «رستگاری» که از ابتدای ماه مبارک رمضان روی آنتن رفته، توانسته توجه مخاطبان را به خود جلب کند. رضا توکلی ازجمله بازیگران این مجموعه در این رابطه گفته است: سریال رستگاری از منظر ویژوآل در این چند سال، اتفاق ویژه‌ای در تلویزیون ماست و با توجه به استقبال از این سریال باید به آن بها داده می‌شد. باید نگاه سلیقه‌ای را از برخی کارها برداریم. مهم جامعه و مردم هستند و تمام شهروندان ما کسانی هستند که از هنرمندان توقع دارند.توکلی، بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه توضیح داده: سریال رستگاری اگر در یک پلتفرم نمایش داده می‌شد درآمدزایی بالایی داشت و پوستر بازیگران آن به در و دیوار زده می‌شد. درباره رستگاری تبلیغات مورد نظر از طرف تلویزیون اتفاق نیفتاد؛ سریالی که مملو از ویژوآل‌های خاص و ویژه است و باید مورد احترام قرار گیرد. این بازیگر سینما و تلویزیون تاکید کرد: رستگاری، بحث حق‌الناس را مطرح می‌کند و این مهم در جامعه دچار مخاطره شده است.