آینده بازیگری‌ام را فدای پول نمی‌كنم

آینده بازیگری‌ام را فدای پول نمی‌كنم


فصل دوم سریال «از سرنوشت» از امشب روی آنتن می‌رود. سریالی كه به دلیل مضمونی كه داشت، در فصل نخست توانست مورد توجه مخاطبان گسترده‌ای قرار بگیرد. این مجموعه داستان رفاقت دو نوجوان به نام‌های سهراب و هاشم است كه در فصل اول با زندگی این شخصیت آشنا شدیم.
به گزارش جام‌جم، راستین عزیزپور، بازیگر نقش سهراب كه یكی از شخصیت‌های اصلی این داستان است، در گفت‌وگو با یكی از خبرگزاری‌ها درباره نحوه ورودش به این حرفه و حضورش در این سریال توضیحاتی ارائه كرد. وی ابتدا عنوان كرد: من بسیار دوست داشتم وارد عرصه بازیگری بشوم، چراكه استعداد بازیگری را در خودم می‌دیدم. ماجرای ورود من به عرصه بازیگری از آنجایی شروع شد كه از طریق یكی از آشناهایمان به یك فیلم سینمایی كه نیاز به یك نوجوان ۱۳ ساله داشتند، معرفی شدم و برای تست بازیگری نزد كارگردان رفتم.
عزیزپور همچنین افزود: آن زمان شش ساله بودم، اما چون قد بلندی داشتم بیشتر از سن خودم نشان می‌دادم. برای اولین تست بازیگری تمرین كردم و قبول هم شدم، اما كارگردان گفت برای نقش پیشنهادی به دنبال یك نوجوان ۱۳ ساله است. در همان زمان كارگردان دیگری به دنبال یك بچه ده ساله بود و من را انتخاب كرد و از شش سالگی با ایفای نقش اول در یك فیلم سینمایی در نقش یك بچه ده ساله وارد عرصه بازیگری شدم.
بازیگر از سرنوشت درباره حضور خود در این سریال عنوان كرد: از سرنوشت، دومین همكاری من با محمدرضا خردمندان پس از فیلم سینمایی «بیست و یك روز بعد» است. من یكی از سكانس‌های مهم این فیلم سینمایی را بازی كردم و ایشان از همان زمان از بازی و توانایی‌های من خوشش آمد و نقش سهراب در سریال از سرنوشت را به من پیشنهاد داد، اما با شك و تردید. چون زمانی كه در بیست و یك روز بعد با ایشان همكاری داشتم، كوچك بودم اما نهایتا برای بازی در نقش سهراب انتخاب شدم. فیلمنامه این سریال را چند بار خواندم و خیلی آن را دوست داشتم و به دلم نشست. البته ریسك بزرگی كردم كه در این سریال بازی كردم، چراكه كم مانده بود از عرصه بازیگری كنار بروم چون تا قبل از از سرنوشت چند وقتی بود بازی نكرده بودم اما معتقدم این ریسك جواب داد.
وی تاكید كرد: همچنین چند پیشنهاد بازی در فیلم و سریال را به دلیل حضور در سریال از سرنوشت رد كردم. شاید برای بازی در فیلم‌ها پول بیشتری به من بدهند، اما برای من معنا ندارد كه به خاطر پول پیشرفتم را فدای پسرفت كنم.