«خانه ما» به فصل نهم رسید

«خانه ما» به فصل نهم رسید

سه خانواده با بودجه و مأموریت‌های مشخص در رقابتی شكل زندگی مقابل دوربین می‌روند. این رقابت «خانه ما» نام دارد و تاكنون چندفصل از آن روی آنتن رفته است. حالا خبر آمده كه سری جدید این مستند مسابقه كه چند هفته‌ای است فصل هشتم آن روی آنتن است، در شهری دیگر ساخته می‌شود.
 خانه ما كجاست؟
به گزارش جام‌‌جم، خانه ما با گذشت هشت فصل در شهرهای تهران، اصفهان، اهواز، رشت، تبریز، شیراز و مشهد این‎بار به سواحل خلیج فارس رفته است و در بوشهر ساخته می‌شود. این مجموعه برای اولین‌بار در ساحل جنوب كشور ضبط می‌شود و جاذبه‌های گردشگری، فضای خلیج فارس و سبك زندگی ویژه مردم در كنار دریا را به تصویر می‌كشد. این‌بار هم رقابتی بین خانواده‌های شركت‌كننده ایجاد شده و سه خانواده جنوبی برای یك ماه زندگی با بودجه محدود و به سرانجام رساندن ماموریت‌های مختلف تلاش می‌كنند.
 فصل هشتم
با مشهدی‌ها
فصل هشتم خانه ما كه تاكنون دو قسمت از آن روانه آنتن شده نیز در شهر مشهد می‌گذرد و جمعه‌ها ساعت 19 و شنبه‌ها ساعت یك بامداد، 9 و ۱۵ از شبكه نسیم پخش می‌شود.
 در «خانه ما» كی به كیه؟
كارگردانی این برنامه را سیداحسان عمادی و امین كفاش‌زاده بر عهده دارند. حسام اسلامی، طراح و مشاور كارگردان و حسین افشار تهیه‌كننده و برنامه محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.