«بیگانه‌ای با من است» به زندان قصر رسید

«بیگانه‌ای با من است» به زندان قصر رسید

مجموعه تلویزیونی «بیگانه‌ای با من است» به كارگردانی احمد امینی و تهیه‌كنندگی بهروز مفید در حال تصویربرداری است و بازیگران آن، این روزها در زندان قصر مقابل دوربین می‌روند.
 تا خرداد بیگانه‌ای با من است
بیش از ۶۰ درصد كار در مكان‌های مختلف تصویربرداری شده و گروه پنج روز در زندان قصر به سر می‌برند و بعد از آن برخی مكان‌های خارجی مقابل دوربین خواهد رفت و تصویربرداری تا خرداد سال آینده ادامه خواهد داشت. ایوب آقاخانی، نگار عابدی، پژمان بازغی و شبنم قلی خانی از بازیگرانی هستند كه این روزها مقابل دوربین احمد امینی رفته‌اند و این سریال در گروه فیلم و سریال شبكه دو سیما تهیه و تولید می‌شود.
 قصه چیست؟
داستان این سریال ۳۰ قسمتی به كارگردانی احمد امینی و نویسندگی فروغ فروهیده در سال ۷۰-69 می‌گذرد و درباره جابه جایی یك زن خدمتكار با عروس یك خانواده است كه یك درام خانوادگی را تشكیل می‌دهد. بیمارستان عمل، خانه‌ای واقع در كرج، خانه‌ای حوالی میدان هروی و... از مناطقی است كه به عنوان مكان‌های فیلمبرداری این سریال تلویزیونی انتخاب شده و سكانس‌هایی در اینها مقابل دوربین رفته است.
 نقش‌آفرینان سریال
از بازیگران این سریال می‌توان به شبنم قلی‌خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌طهماسبی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا تركاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه اشاره كرد. عوامل دیگر این سریال عبارتند از: دستیار اول كارگردان سامان تفرشی، مدیر تولید حسین باقریان، مدیر برنامه‌ریزی امین پیرحیاتی، مدیر فیلمبرداری علیرضا رنجبران، مدیر صدابرداری علیزاده و طراح چهره‌پردازی شهرام خلج.