تلنگر

تلنگر

 درگیری دو عشیره در خوزستان که منجر به مرگ چهار نفر شده بود با بخشش پایان یافت. خرداد سال ۹۷، درگیری میان دونفر به‌دلیل اختلاف جزئی، منجر به نزاع دسته‌جمعی در شهرستان‌های اهواز و باوی شد. در این ماجرا چهار نفر کشته و پنج نفر مصدوم شدند. سرانجام دیروز با تلاش واحد صلح و سازش دادگستری و بزرگان دو عشیره  به عاملان جنایت رضایت داده شد و آنها بخشیده شدند.
 مردی که با سلاح شکاری همسر یکی از اقوامش را کشته بود‌، بعد از سه سال فرار، بازداشت شد. تابستان سال ۹۷ جسد مردی 35 ساله اهل گلپایگان که با گلوله کشته شده بود در اطراف یکی از روستاهای شهرستان خمین پیدا شد. از آن موقع پلیس به‌دنبال قاتل بود تا این‌که‌ با گذشت سه سال از قتل، رد همسر او در این جنایت به‌دست آمد و بازداشت شد. او در تحقیقات گفت: با شوهرم اختلاف و درگیری داشتم. آن شب مادرم خانه‌مان بود. شوهرم بعداز دعوا با من به او حمله کرد که برای نجاتش ‌با برداشتن جسمی سخت، آن را به سرش زدم که زخمی شد. بعد مردی که از اقوامم بود به آنجا آمد و شوهرم را با شلیک گلوله کشت و جسد او را حوالی یکی از روستاهای خمین رها کرد. با اعتراف وی‌، قاتل بازداشت شد.
  مردی که با ضربه چاقو باعث قتل مرد میانسالی شده و فرار کرده بود، بازداشت شد. چند روز پیش پلیس آگاهی شهرستان پیشوا از قتل مردی  ۴۷‌ساله  مطلع شد که از سوی مردی جوان  با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بود. در جریان تحقیقات معلوم شد او با فردی اختلاف داشته که اکنون متواری است. رد او در تهران به‌دست آمد.
متهم دستگیر شد و در ادامه تحقیقات
به قتل با انگیزه اختلاف شخصی
اعتراف کرد.  تحقیقات از متهم در پلیس آگاهی ادامه دارد .